Ik ben zo verdrietig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juenco, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    hai meiden

Even weer van me afschrijven. Het hoort eigenlijk in het klaagtopic, maar dat is inmiddels zo groot.

Wat was ik trots op mezelf. Ik had weinig klachten, zag helemaal niet op tegen de bevalling, sliep onwijs goed en verveelde me niet.

Nu...? Mijn vriend vindt het de laatste dagen zo spannend worden dat hij behoorlijk afstandelijk is gaan doen. Daarbij komt dat hij ineens twijfelt over de naam die we al maanden hebben (hij wil het nu pas zien na de geboorte...dat kan niet, we hebben niet eens een alternatief!:()

Mijn buurman speelt zo luid gitaar, ik doe mijn best om "ervan te genieten" maar helaas het is erg storend. In deze staat (huilhoofd) wil ik ook niet aanbellen.

Ik heb overal pijn en ben vreselijk moe, maar kan door de commotie niet slapen.

Ik wil dus alleen maar even zeggen dat ik het zo ontzettend jammer vind dat het nu zo loopt...., bijna alle positiviteit is weg.
    Als ik door de babykamer loop kan ik alleen maar huilen...

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje, kan me voorstellen dat je er gewoon even doorheen zit! laat de tranen lekker stromen, wat maakt het uit!
    Sterkte met de laatste loodjes, alles komt vast op zn pootjes terecht! en als je nog meer wilt 'klagen' kan dat altijd hier!

3. Belletje

Belletje Lid

23 mrt 2009
    76
    0
    6
    Hey meis,

Ik denk dat ik wel een beetje kan indenken hoe je je voelt. Ik heb ook van die vervelende jankdagen en ben af en toe ook aardig negatief. Ik maak me druk om mijn schoonmoeder en haar geklaag, mijn zus die niet komt en mijn buren.
    En dat je mannetje ineens door de zenuwen zich ook nog eens anders gaat gedragen helpt niet echt mee. Dat kan aardig botsen dan. Bah.. Lekker slapen is er ook al niet meer bij. Bij mij is het wel altijd zo dat als ik eenmaal een dag gejankt heb, dat het de volgende dag ineens allemaal weer een stuk beter gaat! Ik hoop voor jou ook dat je je straks weer beter voelt. Het kan ook opluchten. Heel veel sterkte nog met de laatste loodjes. Je bent vast snel weer met volle teugen aan het genieten.

Liefs Belletje

4. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    he meis!

wat vervelend dat je je zo voelt!
    ik moet zeggen de dag voor mijn bevalling had ik het net zo! ik kon niks verdragen, wilde helemaal niemand spreken, huilde om de minste dingen!
    dus misschien is het positieve hier wel aan dat de bevalling in aantocht is!!
    Weet dat het moeilijk is maar nog ff volhouden! je bent er bijna! en als het er 1maal is.. dan is het genieten!!!!!
    tis zo heerlijk!!!!!
    s6 meid!

groetjes francesca

5. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Bedankt voor al jullie lieve reacties! Ik heb net een half uur lang onder de douche gestaan, heeft wel ietsjes geholpen (dwz ik huil niet meer, kan ook komen omdat de tranen op zijn)

Ennuh, laten we hopen dat de bevalling morgen begint, ik wil dat kleine warme lichaampje vasthouden!

Tsja en als mijn vriend nog niet zeker is over de naam, dan geef ik haar zelf wel aan bij de gemeente. Ik wil niet meer verdrietig zijn over de namenkwestie.

Nogmaals dank!!

Deel Deze Pagina