Vleesboom? Tussentijds bloedverlies met stolsels

Discussie in 'De lounge' gestart door Elleke, 17 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Dag meiden,

Ik weet even niet waar dit topic onder moet, dus zet het even hier onder (ik gebruik geen pil of ooit gebruikt)

Ik heb namelijk weer hetzelfde als vorig jaar. Ik bleef toen doorbloeden na mijn menstruatie, Primolut kuur gekregen waarop het stopte, en uitstrijkje laten maken, gelukkig was alles goed. Ook bloedonderzoek gehad, daar kwam uit dat ik een wat laag HB had, maar verder niets geen bijzonders. Ik had aan de lijn gedaan en was in 2 maanden tijd 7 kilo afgevallen, dus dachten dat het daardoor kwam. Daarna ook nooit weer gehad, tot vorige week:
    Zaterdag is mijn NOD, 2 weken geleden om de 3 dagen gemeenschap gehad, rond zaterdags mijn eisprong gehad. Dit merk ik aan steken in mn buik en dag roze verlies. S maandag kreeg ik roze verlies, toen bruinig.. Was niet veel. Rond woensdag werd het meer, en na zondag heb ik hetzelfde weer als begin dit jaar: helderrood bloedverlies bij het afvegen, soms met stolseltjes en wat roze met plassen. Ik kan het met een maandverband af. Alleen gistermorgen verloor ik een stolsel zo groot als een 2 euromunt, net ook nog 2 keer. En ook wordt het bloedverlies meer. Ik wilde de dokter gistermiddag bellen, maar wat mij tegenhoudt is dat ik zaterdag ongesteld moet worden. Als ik een kuur krijg om het te stoppen, stop ik de menstruatie waarschijnlijk ook? Overigens weet ik niet of ik zaterdag er ook nog overheen krijg dat ik ongesteld wordt en ik weet dat dit wel gauw moet stoppen, dus overleg het vandaag wel even met de huisarts, maar ik was benieuwd of er meiden/vrouwen zijn hier die dit ook wel eens hebben gehad, waar hopelijk niets uit kwam, of die een ervaring hebben. Ik kwam na veel zoeken op internet uit op een vleesboom. De klachten die ik heb kunnen daarbij horen zag ik. Maar houdt dit in dat de vleesboom heel groot is met zulke klachten of hoeft dat niet?
    Mijn menstruaties zijn wel hevig ook met stolsels, maar altijd rond de 6 dagen en dan ook weer 4 weken na de tijd. Ook had ik al een zwangerschapstest gedaan, dacht; misschien een vroege miskraam, maar die is helemaal wit, en ik vermoed dat het HCG dan alsnog wel in mijn lichaam zat?

Ik hoop op herkenning!
    Alvast bedankt voor het lezen en eventueel reageren?

2. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Is je menstruatie wellicht niet eerder begonnen? Zo klinkt het.. Niet elke cyclus is altijd regelmatig, en ook al ben je normaal wel regelmatig kan het altijd eens anders zijn.

3. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    #3 Elleke, 17 dec 2020
    Laatst bewerkt: 17 dec 2020
    Misschien wel, maar dan heb ik wel een heel lange aanloop met bloedverlies? En ook eigenlijk meteen al na de eisprong? Al sinds vorige week woensdag..

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Niemand verder? :$

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.526
    14.030
    113
    Vrouw
    Als ik jou was zou ik wel even contact opnemen met de huisarts en daar de situatie voorleggen.
    Hier op het forum is het lastig beoordelen.

suus1983 vindt dit leuk.
  6. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Hebben ze ook een echo gemaakt van je baarmoeder zelf en eierstokken?
    Laat voor de zekerheid nog even een uitstrijkje maken, niet alle uitslagen zijn betrouwbaar helaas(zelf ondervonden) soms zit het hoger in de baarmoederhals. Het kan natuurlijk heel goed een vleesboom zijn hoor, maar alles even goed na kijken stelt ook gerust.

Deel Deze Pagina