Ik kreeg vandaag te horen van de verzekering dat we een 3 nieuwe ivf pogingen krijgen. (lang verhaal) Ik was zelfs al bij een nieuwe verzekeraar geaccepteerd, maar dat scheelde 120 euro aan premie in de maand. Wij zijn erg blij met dit nieuws. En gelukkig hadden we 2 weken bedenktijd bij de nieuwe verzekeraar, dus daar kon ik nog van af.
Wauw elvira... 3 nieuwe pogingen? Wat geweldig zeg! Hmm goed nieuws... Mn ouders komen morgen om te beginnen aan de babykamer We gaan morgen behangen!
Nou Elvira, dat is zeker heel goed nieuws! Super! Rachje: Het lijkt me heel dubbel, maar het is toch goed nieuws. Wij zijn in het nieuwe huis geweest, en er zit een héééle mooie keuken in! Daar ben ik echt superblij mee want ik breng nogal wat tijd in de keuken door.. Flientje
Mn ouders zijn vandaag geweest... en de hele kamer is klaar wat betreft behang... En het ziet er echt onwijs gaaf uit! Dus ben helemaal blij!
Nadat ik vrijdag bloed verloor (ben vandaag 5 w4 dagen) en de huisarts toch aan weer een mk dacht, heb ik vandaag helemaal niets verloren, (de dagen hiervoor vrij weinig en geen stolsels) en voel ik me nog steeds hartstikke zwanger. Voorzichtig positief dus. Vind dat heel goed nieuws!
ben na mijn provera kuur vandaag ongi geworden. Joehoe eindelijk starten met Clomid. Ben erg blij nu pas echt een eerste kans!
gefeliciteerd! ga je in dezelfde tijd als mij verhuizen wij krijgen de 18e de sleutel... zooo heerlijk. heel veel succes en plezier bij het verhuizen!
blijf gewoon in mn eigen woonplaats? jij ook? we gaan van een 1 slaapkamer bovenwoning naar een 2 slaapkamer benedenwoning met tuin jij?
Over huizen gesproken... Wij hebben zojuist gehoord dat we de sleutel 7 januari krijgen! Enne, Xanado en OoMissCOo heel erg gefeliciteerd met jullie nieuwe huisjes hé!
Wat een leuk topic! Hier komt mijn goede nieuws, ons kleintje groeit zo goed dat ik naar alle waarschijnlijkheid thuis mag bevallen! En over de hoeveelheid vruchtwater hoef ik me ook geen zorgen te maken! En ik ben ook nog eens vandaag en morgen vrij! Joepie!
Wij gaan naar Alphen aan den rijn verhuizen, dat is voor mij nogal een verschil. En ik ga vanuit een 2kamer appartementje, smenwonen in een 1 gezinswoning. Iedereen gefeliciteerd met hun nieuwe huisje!