Ik moet nog.. Maar nu weet ik iig dat ik niet zelf een flessie leut mee hoef te nemen Ik heb die tas trouwens gereserveerd voor de tas, niet voor de folders
Heb de tas net even online besteld. Je moet de mail meenemen als bevesteging. Ik heb geen printer ! Wat nu ?
Dan heb je een probleempje denk ik... en moet je in de rij gaan staan voor de tas... (dat printje is 'alleen' om aan te tonen dat je er eentje gereserveerd hebt, zodat je niet in de rij hoeft te staan dus)
Hahahaha, arme Tanja, dat heb jij weer! Achhhhhhhh.... *knuffel* Als er nou heel veel mensen WEL een printer hebben hoef jij niet zo lang te wachten in die rij
Ehhh.....misschien een hele stomme vraag hoor, maar wat is een raffi tas dan? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord!
De tas zelf is leuk ja, hetgene wat er inzit, folders en een flesje drinken voor de kleine is niet echt de moeite waard maar de tas zelf is leuk en dat voor 2 euro
Aha, van de huishoudbeurs, vandaar dat ik daar nog nooit van gehoord heb. Ik ga namelijk nooit naar de huishoudbeurs toe....
Ik vond de tas erg leuk voor 2 euro! De inhoud stelde niet veel voor maar wat mag je ook verwachten voor 2 euroootjes
sorry maar vind het echt een troeptas! Ok de tas zelf is leuk, maar daar ga ik toch niet mee lopen, en hij is te klein voor boodschappentas! ..en de inhoud sloeg werkelijk nergens op! En daar ging ik toch eigenlijk wel voor...die fles drinken is goed tot mei, en mijn kindje wordt eind mei geboren! Moet eerlijk zeggen dat ik de 9 maanden beurs toch vond tegenvallen, maar misschien wel omdat wij eigenlijk al klaar zijn met alles...Als je nog geen wagen en meubeltjes etc. heb is het wel leuk!
Oh.....! Nu ben ik wel benieuwd naar de tas! Mijn mams is gister met m'n zus naar de HHbeurs gegaan. En ze belde me op dat ze de leuke rafi tas voor me had gekocht! Spannend! hihihi
MMMMM en op de site staat of in de folder weet het zo 1 2 3 niet meer. Een leuke tas voor 2 euro plus inhoud. met leuke hebbendingentjes
Ik vind de inhoud van de tas eigenlijk wel tegenvallen maar de tas zelf is wel heel leuk! Gr, Danielle
Heb ook zo tas gehaalt en tja idd zat eigenlijk niks in maar die tas is wel grappig. De inhoud van de jonge gezinnen beurs vond ik leuker
Idd die van de jonge gezinnenbeurs vond ik leuker. Dat drinken is voor kindje van 3 tot 36 maanden en houdbaar tot april. Ons kindje wordt geboren in mei . Ach drinken we het zelf wel op.