We willen 2e Pinksterdag wat doen met de kinderen en kwamen de zomerkermis in Deventer tegen. Is dit de moeite waard om hiervoor één uur in de auto te zitten?
Ja erg groot! Opa en oma wonen daar (ook een stukje rijden) en gaan er dan altijd met de jongens naartoe.
Best een leuke kermis verdeeld over 3 pleinen maar of ik er een uur voor in de auto zou gaan zitten hmmm.
Ik vind het de moeite niet. Waar moet je vandaan komen? Er zijn namelijk leukere kermissen aan de gang momenteel.
Ik denk dat het afhankelijk is hoe graag je op de kermis zit. Wij zijn geen kermisgangers en voor uk gaan we naar een simpele kermis. Zou er geen uur voor rijden, maar als jullie graag gaan en de kinderen dit super vinden waarom niet.
Nee wij zijn ook geen kermisliefhebbers. Gewoon zeg maar. De kinderen vinden het wel leuk. Maar we willen wat doen morgen met ze en hebben geen idee wat..
Wij gaan naar de campina boerderijdagen, vorig jaar ook geweest en was heel gezellig. Kun je zo ver rijden als je zelf wil. Misschien tijd voor een nieuwe hobby? Geocaching is iets wat we er vaak nog bij doen, kun je zo makkelijk/ moeilijk en lang/kort maken als je zelf wil Onze uk van net 3 vind het super leuk.