Ik weet het.... Veel te vroeg 9 a 10 dpo... In de middag getest en leek niks te zien. Paar uur later wel duidelijk streepje. Water er door en hij werd weer mooi wit, maar het streepje blijft staan. Wat denken jullie? Bij voorbaat nee of zou het toch kunnen....
Ik zie wel iets, maar zou er totaal geen interpretatie aan geven, aangezien het eigenlijk zo lang buiten afleestijd was. Morgenochtend of de dag erna nog eens testen!
Ik zie wel iets maar ik zie het niet duidelijk. Het lijkt ook een dun lijntje. Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen!
Ik was al heel blij dat ik het op de foto kreeg haha. Morgen ochtend ga ik weer testen en dan zou ik op zijn minst het zelfde moeten zien... Ben benieuwd!
ergens in de verte lijk ik heel dun iets te zien. ik zeg morgen nog is testen! en ik kan de early van predictor echt wel aanraden
Bij voorbaat nee omdat de streep pas na uren kwam. Indroogstrepen kunnen zeker blijven staan na het doorlopen van water helaas.
Ik ben dan de enige maar ik zie zelf niks sorry de rest wel dus hoop voor je dat het toch iets betekend! Succes
Mwah, ligt eraan. Een duidelijk streepje binnen afleestijd is dat na afleestijd nog steeds natuurlijk. Soms drogen ze gewoon duidelijker op.