Alle testen positief maar niet zwanger ?!?!?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yv86, 14 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Misschien hebben de meeste het verhaal elder wel gelezen,

Maar ik test al 1 week positief, en steeds duidelijker positief.
    Bij de de HA heeft ook mijn urine laten controleren in het LAB
    Uitslag POSITIEF (eerder had ik een echo bij buurvrouw lief) Niks op te zien. ze zag wel wat in mijn eileider, maar wist niet zeker wat het was.
    Mijn baarmoederslijmvlies was op dat moment zoals hij hoort te zijn op de helft van je cyclus.
    Gister naar het ziekenhuis geweest, daar heeft de GYN met een inwendige echo weer gekeken (niks in de baarmoeder, maar ook niks te zien in mijn eileider) Waarop ze dus zei: Je bent NIET zwanger.
    Maar ja dan zit ik toch nog met al die positieve testen in mijn maag, en het HCG is aangetoond ook in het LAB.
    Ook had ik de clearblue digitaal gedaan (ook duidelijk ZWANGER)

En volgens de GYN heb je alleen maar een verhoogd HCG gehalte als je zwanger bent.
    Maar dat spreekt zich dan weer tegen door dat ze bikkelhard zegt: Je bent NIET zwanger.

Dus eigenlijk weet ik het allemaal niet meer!
    Ben ik nou wel zwanger maar nog te vroeg om te zien?
    Waarom geeft mijn baarmoederslijmvlies aan dat ik op de helft van de Cyclus zit?

Ben ook steeds enorm misselijk, ik denk dat ik moet afwachten, maar eigenlijk ben ik een beetje in de stress.
    Ik weet niet wat ik moet denken.

Jullie een idee?

2. Trees

Trees Niet meer actief

Wat ontzettend raar van je gynaecoloog (sommige gyns zijn zo ontzettend bot en vreemd)?! Je bent nog pril zwanger en daardoor hoef je nog geen vruchtzakje of zwangerschapsring in de baarmoeder te zien. Helemaal niet als je de eipsrong een paar daagjes later hebt gehad of een verlate innesteling hebt gehad. Daarnaast maak HCG aan. Hoe komt dat dan volgens je gynaecoloog? Wordt vast niet door de kaboutertjes gemaakt :(. Wat gaan ze nu doen? Ik neem aan dat je binnenkort wel weer een echo krijgt?

3. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ze hebben me gewoon naar huis gestuurd en geloofde me niet. maar nu net 5 min geleden weer getest clear blue digataal.

zegt weer zwanger...... dus ga er van uit dat het nog veel te vroeg is.

Wel gek dat mijn hcg waarde genoeg is voor die testen dan

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wat een knol van een gynecoloog zeg , tsjee..

als ik jou was zou ik een afspraak maken bij een andere gyn, want kan me voorstellen dat je nu super onzeker bent geworden door haar..

maar de testen liegen er heus niet om hoor!
    en ik zou niet weggaan voordat ze me wat duidelijkheid zouden geven.. zw testen en bloedwaardes geven heus niet een verkeerd resultaat..

succes ermee meid,

liefs en een knuffel Daantje

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Meid jij bent gewoon zwanger.. moet je speciaal naar een gyn? bel anders gewoon de verloskundige...

die gyn moet een bril en een cursus sympathie gaan volgen...pffff...

laat m.. over een paar weken kun je m zijn ongelijk gaan laten zien met een prachtfoto van een echo...

6. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Foto van de test van net staat nu ook in mijn Album

Staat toch duidelijk Zwanger!

En heb ook een afspraak nu staan bij de verloskundige op 13 maart
    daarbij krijg ik ook een echo.

ik ga er vanuit dat ik zwanger ben, misschien maakt mijn lichaam het HCG hormoon wel heel snel aan, dat ik gewoon vroeg positief test.

7. SeaShell

misschien ben je wel minder ver als dat je dacht? wanneer heb je je eisprong gehad?

liefs Daantje

8. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Dat weet ik niet, zit pas in ronde 2.
    Dus ik wist eigenlijk mijn cyclus niet.
    Dus misschien ben ik wel minder ver.

9. SeaShell

zou best kunnen dat je dan voor je NOD positief hebt getest en nu pas net 4 weekjes bent of zelfs nog voor je NOD zit..

dan is het ook helemaal niet vreemd dat de gyn niks op de echo ziet :)

10. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    ja dat kan, maar dan snap ik nog niet waarom het baarmoederslijmvlies, de dikte daarvan aangeeft dat ik op de helft van mijn cyclus zit.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hmm zeker lastig verhaal. En hoe kan je gyn nou niet geloven wat je verteld...je had toch posi testen? Lekker stom mens zeg.

Maar ja, het is inderdaad vaag dat ze zeggen dat je baarmoederslijmvlies op de helft van een cyclus is. Zou me er niet teveel van aantrekken en over 5 dagen nog eens testen

sterkte

12. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ja alles geeft positief aan, elke test die ik zo ongeveer heb gedaan (En op het lab hebben ze ook pozitief getest)

en de rest vind ik toch wel heel vaag, maar over een paar weekjes zal ik toch wel weten hoe of wat.

13. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik zou er ook vanuit gaan dat je gewoon zwanger bent. Als het ook in je bloed zit, kan het geen foute test na test zijn.
    net als de anderen, ik denk ook dat je dan waars minder ver bent en dat ze het daarom niet ziet. wel vreemd dat ze zo reageerd trouwens...
    Succes bij de verloskundige!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    even vraagje tussendoor...wanneer ben jij begonnen met die capsules en hoe lang daarna was je zwanger? Heb ze namens sinds deze cyclus voor t eerst. Gebruik ze nu dus 17 dagen...hoop dat cyclus korter wordt...

15. Trees

Trees Niet meer actief

Ze kunnen dit wel meten, maar bij de één is het wat dikker dan bij de ander en met name in het begin van een zwangerschap kan dit zo wisselen. Ik heb weleens 6 dagen voor nod al positief getest en ik ben geen uitzondering hoor. Je kan dus zeker wat minder ver zijn dan je denkt en daarnaast is het ook nog mogelijk dat je bij 4, 5 week ook nog niets ziet. Ik blijf erbij, jouw gyn is een hork! O:) Goed dat je een afspraak bij de vk hebt!

16. SeaShell

hoe is het nu met je meid?

liefs daantje

17. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hoi,

Ik wil je niet onzker maken, maar heb ook weleens gehoord dat sommige vrouwe tweee barmoeders hebben. Misschien bij jou het egval en kijken ze naar de ene. Ik weet niet of je een tweede baarmoede rgelijk op de echoo ziet.

Mijn zus was zwanger van een tweeling en heeft ook heel vroeg al positief kunnen testen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

groetjes

18. SeaShell

hoi meiss..
    stel ze had twee baarmoeders,( wist nogineens dat dat kon haha ) dan had de gyn/vk dat toch ook wel op de echo gezien die ze pas heeft gehad?

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ik wil je niet onzeker maken hoor! Maar een vriendin van me, teste ook positief en positief ook bij de HA.
    Ze woont alleen in een afgelegen dorp, waar de HA de controles nog doet en na 20 weken mag ze een VK zoeken, dus zou ze ook haar eerste echo krijgen, maar goed!
    Ze kreeg een buikje, borsten begonnen te groeien. Tot die 20 weken echo... geen vruchtje!
    Ze had een knobbeltje in de baarmoederwand, waarschijnlijk wel een vruchtje, maar die had zich niet goed ontwikkeld.
    Kortom, ze heeft nooit echt kunnen spreken van een zwangerschap, maar toch had ze alles wat een zwangere dames ook had, alleen een kleine uk groeite er niet in. En het was geen schijnzwangerschap!

20. SeaShell

dat noemen ze toch een '' windei''?
    maar dan nog zouden ze dit zijn met een inwendige echo..

ik denk dat Yv minder ver is als dat ze dacht en dat ze over een paar weken gewoon een mooi kleintje op de echo ziet :D
    anders zou ze ook niet positief blijven testen met zw testen en bloedtesten als er niks zou zitten

liefs daantje

Deel Deze Pagina