Zwangerschaps testen negatief.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Biientjeee, Feb 27, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.
    4 maanden geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. Vlak daarna gelijk weer aan de pil gegaan en netjes in me stop week Mn menstruatie gehad. Nu had ik 2 weken terug ongesteld moeten worden, inmiddels al 3 testen verder die allemaal negatief zijn. Ik ben werkelijk nog nooit zolang over tijd geweest zelfs niet dat ik zwanger probeerde te worden (uit eindelijk na 5 jaar zwanger via ivf). Zijn er meiden die hier ook mee te maken hebben gehad?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,067
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    Ik werd ook niet altijd ongesteld in de stopweek.

Feit dat je testen negatief zijn ben je dus niet zwanger.
    Ben je wel weer begonnen met de pil na je stopweek?

3. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Nee dat niet wil eerst Mn menstruatie hebben voordat ik weer begin. In heb het zelf nog nooit gehad vandaar dat ik het vreemd vind. Lees wel op internet meiden die al jaren aan de pil zijn dit hebben maar niemand die 3 maanden aan de pil is en dit hebt.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,067
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    Je bent natuurlijk net pas bevallen.
    De bloedingen in je stopweek worden opgewekt door de pil.
    Ik denk dat de kans groot is dat je nu geen ongi hebt vanwege je recente bevalling.
    Ik zou dus gewoon weer gaan beginnen met slikken en zeker een maand nog een condoom gebruiken als je niet nu alweer zwanger wilt worden.

Share This Page