Jeetje wat n spanning voor jullie zeg! Hij is idd wel n behoorlijk stuk lichter.. Hopelijk gaat t gewoon allemaal goed! Hou je taai
Na een kwartier werd die lichte test wel wat donkerder, ik zou de foto er even bij doen, kunnen jullie het zien. Over een uurtje de cb, ik hou het spannend!Pff
kruidvat wordt altijd donkerder als deze opdroogt....dus eigenlijk moet je ze straks vergelijken als ze beide opgedroogd zijn.
@lov23 ja misschien heb je gelijk hoor! Dat ik gewoon niet donkerder kan testen.. Had me zo groot gehouden afgelopen week door geen rare dingen te doen, niet gaan testen en afwachten. Ik ga ze idd vergelijken als ze opgedroogd zijn.
hihihi ik ben druk aan het volhouden niet te plassen! Zodat urine niet te dun is en fout negatieve test geeft. Ik heb met me vriend afgesproken half 8 de test te doen..klotsende oksels hier
Vind dat het nu wel half 8 is....joh ik word zelf helemaal zenuwachtig van die spanning! *duim duim duim duim*
Ja als je nu niet meer getest had wist je niks en maakte je je geen zorgen... Ik test altijd een paar dagen en stop dan ook.....jezelf gek maken kunnen wij vrouwen altijd goed he.... Nog even geduld....en trouwens die cb is maar een indicatie....dus eigenlijk heb je dan nog geen zekerheid...dus als het reslutaat dalijk, tegenvalt...weet je nog niks.
Mijn cb bleef ook erg lang hangen op 2-3 weken dus als die daar op komt moet je ook geen zorgen maken. Hij bleef wel 1,5 week erop hangen terwijl mijn hcg toen al 2026 was volgens bloedtest
Ja dat bedoel ik dus....krijg je dit....... Nu wordt je nog onzekerder.......het is eigenlijk geen goed teken.....maar aan de andere kant was die 2-3 ook erg snel voor iemand doe net zwanger was.... Is 1-2 weken niet juist voor dit termijn? Ik vond die 2-3 ook al erg snel vorige week?
Jee dagt is wel vreemd.. Kan je niet een bloedtest vragen bij je huisarts? Deze onzekerheid lijkt me ook niks!