Nee ze is 4 weken en 6 dagen dus moet het 2-3 dus 4-5 weken zijn, Maar het is een blijft een indicatie wat die test aan geeft hè! Je mag je d'r niet teveel aan vasthouden,,
Lijkt me geen goed teken.. lijkt of het hcg aan het dalen is. Hoop natuurlijk voor je dat het niet zo is. Zou je ha bellen om te vragen of je een bloedtest kan doen.. Sterkte meid, duim nog steeds voor je.
Toen ik 4 +2 dagen was stond er 2-3 weken... dat betekent toch dat de bevruchtig 2a3 weken ervoor was... Toen et mis ging stond er 1-2..En 1-2 weken betekent dat je bevruchting 1a2 weken geleden was... ik zeg geen goed teken..
Vind het er ook niet goed uit zien Kv test is ook veel lichter en heb even mijn testen opgezocht met week verschil. Vk kan nu niets voor je doen, beste is om bloed te prikken want op een echo zie je ook nog niets. Morgen even HA bellen voor bloedprikken?
Verder zeg ik ook dat het niet goed uitziet hoor...sorry ts wil niet zeuren over je testen meid....maar vond het gewoon gek dat je met 4 weken zwanger al die 2-3 weken kreeg op je cb.... Man erg voor je dit......idd morgen even bloed prikken....vk bellen heeft nu niet zoveel zin denk ik...
Ik snap je wel maar jij snapt mij niet.. Ik zei dat die weken die op de cb een indicatie zijn en je d'r niet teveel aan vast moet houden.. Als je 4 weken zwanger ben kan die 1-2 aan geven of 2-3.. Die 2 staat voor 4 weken! Maar nog steeds het blijft een indicatie.
Ik heb verloskundige gebeld. het is idd afwachten.. morgen belt ze me weer voor de vervroegde echo. zeg zegt wel eens vaker mensen aan de lijn gehad te hebben met dit soort uitslagen en die gewoon goed zwanger bleken
Nou ik wens je toch sterkte met het afwachten nu...dit is slopend! Snap watnje vk zegt...maar eerlijk gezegd vindt ik haar wel erg optimistisch.... als ik jou was hield ik er wel echt rekening mee.....sorry
Ja ik zou er ook toch maar rekening mee houden hoor!... Heeel veel sterkte en succes!!! en ik hoop voor je dat je toch gewoon een goede zwangerschap heb!
Ik doe morgenvroeg gewoon weer met ochtendurine. Als je urine verdunt is dan zit er namelijk minder HCG in. die kans zit er nog steeds in, begin vd middag veel gedronken en heeel veel naar de wc geweest. Ik blijf gewoon lekker positief, lekker puh! Mijn moeder die net overleden is zei altijd: Kop der Veur! en dat doe ik nu ook. Bedankt dames voor jullie reacties! Ik hou jullie op de hoogte Dikke kus
En gelijk heb je als je verder gevoel heb dat et goed zit en geen bloed dan zit et misschien ook wel goed!!!! succes meiss hoop op een knaltest morgen