Succes meid,goed dat je positief blijf maar hou ook rekening met het ergste...dan komt het niet zo hard aan als het toch mis is.
He meid! Dat is lief van je dat je denkt aan mijn gevoelens Maar er is niets op de wereld wat ik niet aankan
Oh meid wat zenuwslopend dit en echt niet leuk! Heel goed dat je positief probeert te blijven en voortijdig verdrietig zijn schiet je ook niks mee op en natuurlijk zijn er ook positieve verhalen. Probeer er daarnaast wel een beetje reeel bij te blijven zodat het bij negatief nieuws niet te hard aankomt. Toen mijn vruchtje was gestopt met groeien, werden mijn zwangerschapsklachten wel erger en ik had ook geen bloed, het liet gewoon niet uit zichzelf los. Dus eigenlijk alle symptomen, uitblijven van symptomen vage testen zeggen gewoon zo weinig in prille zwangerschappen en moeten we gewoon de tijd uitzitten helaas. Ik wens je heel veel sterkte, spreek je buikje wanneer je in bed ligt maar eens goed toe.
Ik heb dit vorige maand ook aan de hand gehad... Ik testte redelijk positief maar na een paar dagen had ik opnieuw een testdrang omdat men symptomen verminderde.. de test bleek inderdaad veel lichter. Ben toen onmiddelijk bloed gaan laten prikken en ja hoor men ergste gedachten waren werkelijkheid men hcg was gedaald... 3 dagen nadien heb ik een vroege miskraam gehad... Ik wil je met dit verhaal helamaal niet ontmoedigen meid, maar het kan dus wel gebeuren. Ik HOOP natuurlijk het beste voor je!! Maar wou gewoon mijn ervaring even delen met lichter wordende testen!! HEEL VEEL succes!!!
Vanochtend nog steeds dezelfde uitslag, zwanger 1-2 week Kan alleen maar afwachten nu. Verder is er lichamelijk helemaal niets verandert. Ook nog steeds misselijk en honger enzo
Ja ze heeft gebeld, ook even vragen hoe het is. Ze ziet niet de beren op de weg die ik zie. Zegt dat Hcg nog steeds kan schommelen. pas na 8 weken op zijn hoogst. Ik heb 6 december mijn echo. ff kijken of ik wel zoet ben geweest en sinterklaas me cadeautje geeft
Ja ze kan nu ook niet veel,doen natuurlijk....maar vindt het toch gek dat zij niet zegt dat het eigenlik niet goed is lichter wordende testen... Misschien toch bloedprikken? Want je moet voor dit termijnbepaalde waardes hebben...zo kun je ook zien of hetngoedzit.
Als t niet goed zit dan krijg ik van zelf een miskraam. dat kan je toch niet tegen gaan. Ik ga over 5 dagen weer een test doen. Staat ook in de bijsluiter, dat hormoon kan schommelen. Als je test anders uitvalt je het 5 dagen later weer even moet doen. Als het slecht nieuws is dan moest het niet zo zijn. Dan was dit ei niet goed.Dan komt er wel weer een x.
Ja klopt helemaal wat je zegt hoor.........maar je kan wel het beste de kruidvat testjes blijven doen nu om te kunnen zie. Of het hcg oploopt....en 5 dagen wachten...pfff dat kon ik niet. Om de dag moet het hcg verdubbelen....dus ik zou om de dag testen.
Ik kijk wel even. Moet het even laten bezinken. Ik wil ook niet zoveel stress, dat is ook niet goed. Soms moet je de dingen gewoon loslaten. dit zijn dingen waar je geen controle op hebt
ik zou ook over 5 dagen eens testen, als die dan nog zo licht is of zelfs lichter tja durf het dan ook niet te zeggen. hoop voor je dat hij gaat knallen!