vandaag lichtere test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Woeza, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woeza

Woeza Niet meer actief

Kan het ook zijn dat cb vorige week verkeerd was? dat ik geen 2-3 moest hebben?
    Want ik bedacht me ineens dat ik mijn kortste cyclus had gekozen.Juist vanwege de uitslag van vorige week, dat is 28. Maar ik zit tussen de 28 en 35 cyclus...
    De cyclus hiervoor was 34 dagen.
    Ik heb net gekeken naar mijn kv 2v5 teste
    Nu zijn ze allemaal ingedroogd en de kleuren zijn hetzelfde.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik zei je al dat ik die vreemd vond die test!
    Ja moeilijk te zeggen omdat je niet weet wanneer je ei was he....
    Maar idd even die echo afwachten dan weet je het echt....

3. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ja idd..zit mezelf hier gek te maken

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja dat je jezelf nu gek maakt is wel logisch.......

5. Woeza

Woeza Niet meer actief

Nou heb ik de test van gisteren vergeleken met die van vorige week, terwijl ze beiden opgedroogd waren en de kleur is precies hetzelfde.
    Alleen de cb geeft wat anders aan.

6. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ze staan beiden in het begin van deze berichten. de lichtere test was nog niet opgedroogd

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

plaats eens een foto van ej testen nu dan...

8. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ja je moet wel goed opletten want bij de ene had ik meer licht( die was van vorige week) dan van de ander (de test van gisteren)

En ze staan omgekeerd. Donkerste lijntje van beiden is natuurlijk de controle streep

Bijgevoegde bestanden:

9. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die ziet er nog wel goed uit hoor, ik zou je niet teveel zorgen maken en 1-2 of 2-3 kan allebei 2 weken betekenen he, als je vorige keer net iets meer had door de ochtendurine pakte hij wss 2-3 en nu minder door middag urine 1-2. Maak je niet gek, als het mis gaat doe je er toch niets aan.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik bedoel nu nog een foto maken op dit moment van je teste slimpie hahaha

11. Woeza

Woeza Niet meer actief

Nou ik maakte me wel gek, ik zei ook constant tegen een ander dat je dat niet moet doen maar als je zoveel negatieve antwoorden krijgt nou...me vriend lag te huilen in bed vannacht en dat doet hij niet vaak.
    Ook wou ik hem natuurlijk geruststellen:)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar jij zei zelf dat je testen lichter werden....normaal is dat ook niet goed he....

13. Woeza

Woeza Niet meer actief

@lov23 heb je helemaal gelijk in.
    Toen werd mij hier gevraagd of die al opgedroogd was en dat was niet zo...stom:(

14. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Komt helemaal goed Woeza!!!!!!!
    ;)

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Nu ik de testen zo zie, maak ik me al weer een stuk minder zorgen dan gisteren! Nu ziet hij er helemaal niet lichter uit. :)
    Even diep ademhalen en weer een beetje positief zijn hoor. Vind het heel goed hoe je hiermee om gaat moet ik zeggen.
    Test gewoon lekker wanneer jezelf wilt testen en laat je hier niet overhalen om vaker te testen dan je zelf wilt, want dat is elke keer ook weer een stressmoment.
    En zoals ik zei en jij zelf ook al het ligt niet in onze handen er is niks wat je kan doen om het te beinvloeden behalve niet te teveel stressen en goed voor jezelf zorgen ;)

16. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

12 nov 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee meiden,

Wat kunnen we onszelf gek maken hè... Ik ben misschien 5 weken nu, maar heb afgelopen vrijdag en zaterdag bloed verloren, best veel. Maar te kort voor een miskraam zou je zeggen.

Ik heb nog geen tweede test gedaan. De huisarts zei dat ik een week na het bloeden opnieuw kon testen, mijn vk zei na twee weken.. Ik dacht er ook aan om een cb met indicator te doen, maar als ik deze berichten lees twijfel ik en denk ik, nog even wachten.

Wat is jullie advies?

Liefs,
    Anne

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    een echo aanvragen...ik had hetzelfde namelijk.
    heb je geen buikpijn? je kan wel testen maar mijne werden ook gewoon donkerder. wil je niet bang maken hoor maar ik zou gewoon vragen of ze je misschien iets eerder een echo kunnen geven voor je gemoedsrust!
    En er bloedden wel meer vrouwen bij wie het wel gewoon goed gaat dus maak je niet al te druk.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zou streepjestesten doen hoor....dan kun je een eventuele hcg opbouw zien namelijk...
    Die cb is maar een indicatie;)

Kruidvat testen bv

19. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Woeza, wanneer test je nog eens?
    succes hoor

20. Woeza

Woeza Niet meer actief

Hoi meiden.
    Ik heb geen buikpijn hoor en mijn zwanger klachten zijn nog hetzelfde.ik maak me minder druk dan jullie.ik heb gekeken dat die cb test van vorige week 2 3 week testte en nu 1 2week terwijl de kv 2v5 niet verandert is.
    Mijn echo is 6 december. Nog maals, als het fout zit dan kan een echo dat niets aan doen.ik heb nog geen druppel bloed verloren.

Om eerlijk te zijn voel ik mij heel goed.testen hoeven niet donkerder te worden trouwens.
    Ik heb geen drang meer om te testen.breng wel klaar met mijn paniekaanval ha ha wat komt dat komt

Deel Deze Pagina