Hallo meiden, Ik heb nu al van week 28 last van maagzuur, ik dacht misschien dat t minder zou worden later in de zwangerschap dus niet ben nu 36 weken.! En ik kan er niet meer tegen het doet zo pijn! T brand enorm en ik blijf er van overgegeven....ik heb een drankje gehad van mij Gynecoloog maar ook die helpt niet.! En zodra ik ga liggen als ik wil slapen wordt t als maar erger en erger en erger wat helpt nog meer tegen maagzuur? Ik hoop dat jullie wat tips hebben want ik wil nu wel een keertje lekker slapen!
ooo ik herken dit ik heb het echt tot de laatste dag gehad vreselijk! gewoon lekker rennie innemen dat hielp bij mij erg goed en het mag ook gewoon.
Hoi Mandy, Ik mag absoluut geen Rennie van de genacoloog hij raadt me dat af! Daarom heb ik drankje gekregen maar die helpt ook niet
oke maf van mijn verloskundige mocht ik dat gewoon ik nam er zeker 4 per dag en heb gelukkig een gezonde meid op de wereld gezet
Vervelend en vooral pijnlijk! Al geprobeerd je hoofdeind wat omhoog te brengen (bv door kussens) zodat je niet helemaal plat ligt?
voor zover ik weet is rennie niet schadelijk het staat ook op de verpakking dat je het mag gebruiken tijdens de zwangerschap. misschien moet je het toch nog eens vragen.
natuurlijke middeltjes: -jus dórange (echt waar!) -zure bommen (ook echt waar) -melk (2 bekers) -Vla -droog brood als dit niet meer werkt neem ik ook rennie. wat ze zeggen is dat zure producten zuur bestrijd. als ik geen zuur heb en ik drink jus dan krijg ik maagzuur en heb ik wel zuur dan drink ik het en gaat de zuur weg. als je kleintje gaat indalen zou het minder moeten worden heb ik me laten vertellen. succes.
Me meisje is al helemaal ingedaalt en ligt heel diep. Daarom vindt ik t ook zo raar dat ik er nog zn last van heb. Want je hoort vaker hoe verder je in de zwangerschap komt dat de maagzuur moet minderen maar bij mij wordt t als maar erger.
Overmorgen moet ik weer voor controle terug in t ziekenhuis, dan zeg ik dat t drankje niet helpt en of ik dan wel Rennie mag (en dat vele andere zwangere damens het slikken)
bij mij was ze ook helemaal ingedaald al bij week 28 en toch had ik er ook heel veel last van dus dat zegt ook niet altijd alles denk ik. en ja het lijkt inderdaad of het elke dag weer erger wordt.
Hoi Wendy, Ja dat helpt ook niet helaas,, T brandt zo erg bij mij dat ik t zelfs in me oren voel branden heel raar. En ik krijg er ook hoofdpijn van s'avonds als ik lekker lig in bed. Zitten helpt ook niet in bed
gisteren was ik bij zwangerschapsgym, aan het einde had bijna iedereen maagzuur. de tassen gingen open en daar kwamen de rennie's hier op de site had de VK ook gezegd, probeer het eerst met natuurlijke producten, lukt dat niet dan mag je gewoon rennie. niet bergen maar zo 4 a 5 op een dag maximaal.
Ik heb er ook heeeeeel veel last van. Gister werd ik er ook echt chagerijnig en depri van. Zit je op de fiets met van die oprispingen die niet echt willen en je gaat dan ook raar ademhalen enzo. Super irritant. ben meteen naar de Apotheek gefietst en daar kreeg ik Antagel in een flesje. Ze zegt dat het geen kwaad kan voor de baby en zocht echt speciaal die fles uit. Ik neem aan dat het niet bij de baby terecht komt want ook ik vind het vervelend twee keer per dag er iets voor te nemen. Ik krijg er vooral last van als ik niet vaak genoeg eet of te veel suiker eet. Vooral smiddags. Bij mij voelt het dan ook vooral als veeel lucht wat vast zit in mijn luchtpijp en dus ook bovenin mijn rug drukt. Net alsof de boel ook korter is dan normaal maar dat is natuurlijk ook zo. Je maag zit dan nu ergens onder je borsten platgedrukt volgens mij. Nou ja, komkommer helpt wel of een paar slokjes cola om van de lucht af te komen. En snachts op links liggen. Succes en als je Antagel nog niet hebt geprobeerd kan ik het aanraden. Wel duur, ongeveer 6 euro maar goed...we moeten het er maar voor over hebben. Succes, Marijn
Okeej dan, ja ik moet overmorgen terug voor controle in t ziekenhuis, en dan vraag ik gewoon om Rennie want t drankje helpt echt niet bij mij! Daarom vindt ik t ook zo raar dat ik t niet mag, en wel zn drankje....ik ga t toch maar goed na vragen en vragen waarom ik t niet mag.
Precies die heb ik ook is een drankje he' kostte 6euro die heb ik van t ziekenhuis op recept gekregen. Ik wordt er ook zo boos om, vooral omdat ik er niet lekker van kan slapen en slecht eet door de maagzuur! Cola helpt bij mij wel maar voor ff. Maar nog ff hoop ik er van af te zijn....