Vandaag mijn NOD en ik draai door denk ik.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kukelesaantje, 15 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    meid meid meid, kop op niet zo negatief het is je eerste ronde pas die je gehad hebt.
    ik ben al bijna een jaar bezig en met mij nog anderen.
    Evengoed balen dat je ong geworden bent maar wat een bof je ben mooi in een cyclus terecht gekomen misschien kan je dat als iets positiefs gebruiken. en vol vertrouwen je 2 de ronde in gaan.
    ik wens je alle succes en probeer relaxter te zijn test pas na een dag of 3 a 4 overtijd dat deed ik ook.
    nu test ik pas na een week overtijd mocht het nodig zijn met de nodige ervaringsrondjes .
    succes liek.

2. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    dat was balen.

ik ben vanaf dat ik met de pil gestopt ben in april al niet meer
    ongesteld geworden en ik ben ook niet zwanger.

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Nou meid, kan me goed voorstellen dat je baalt hoor!!! Had ik vorige week ook, mijn :evil: :evil: :evil: kwamen ook een uur nadat ik negatief had getest.... Volgende ronde meer geluk ;) Succes hoor!!!!

4. Niet meer actief

o das echt wel balen zeg....
    Wij zijn 2 jaar bezig geweest en ik dacht dus ook dat ik nooit meer een kindje zou krijgen....
    Ik weet dus hoe je je voelt....kl*te
    Sterkte meid...

5. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ik denk dat je aan het ontpillen bent, daarom duurt het ook zo lang...

Liefs An ;)

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hi

o dat is balen, maar gelukkig kwam wel de ongi snel er achter aan, anders had je misschien nog in onzekerheid gezeten of je niet te vroeg getest had, dat had ik nu ook!!!

Jammer meid, maar jullie beurt komt vast en zeker ook nog wel, gewoon met frisse moed naar de volgende ronde..........

grtjs
    Twinny

7. kukelesaantje

4 jul 2006
    38
    0
    0
    Wat leuk om zoveel reacties te krijgen zeg.
    Ik vraag mij alleen af hoe het nu verder gaat met mijn cyclus want het was 27-28-29 en dus nu 30. Als dit ritme zo nog een aantel jaren door gaat dan ben ik straks in keer in het jaar ongi ha ha.
    Maar je zult zien dat als ik nu van 30 dagen uit ga dat ik de volgende opeens weer op de 32 dag ongi wordt. Nou ja ik heb mijzelf beloofd mij er nu niet meer zo mee bezig te houden als afgelopen maand misschien gaat het dan beter. Ik had het alleen zo leuk gevonden als ons eerste kindje in maart geboren zou worden, maar ja je hebt het duidelijk niet zelf voor het zeggen! Als ik jullie verhaaltjes lees besef ik dat ik niet moet zeuren en gewoon voor de volgende ronde moet gaan en dat doe ik ook, bedankt :)

Deel Deze Pagina