geslachtsbepaling bij 3d/4d echo 100% zekerheid?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door girl21, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

geslacht bij 3d/4d echo klopte wel/niet

1. wel

2. niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

#1 girl21, 4 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2009
    als je een 3d/4d echo laat doen, is het bepalen van het geslacht dan 100% zeker?
    of heb je toch nog de kans dat een jongentje zijn geslacht tussen de benen door heeft, en aangezien wordt voor een meisje?

wie heeft ervaring met een foute uitslag bij een 3d/4d echo?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ik denk dat je alleen een 100% zekerheid van ze mee krijgt als ze het echt 100% zeker weten.

Ik had met 15 weken een 100% zekerheid maar wilde toch nog even checken want je weet het nooit.
    Met 27 weken is het nog steeds een meid.

Gewoon bij de echo vragen hoe zeker ze er van zijn dat het een meid/jongen is.

3. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Denk dat je er nooit 100% van moet uitgaan, maar voor sommige foto's is het wel OVERduidelijk ;)

Bij ons zoontje was het tot 4 keer aan toe (2d) een meisje en met 3D duidelijk een jongetje.
    Bij onze dochter zowel 2d als 3d duidelijk een meid!

4. luuus

luuus Niet meer actief

hey wij kregen wij onze geslachtbepalings echo te horen dat we een jongen zouden krijgen en ze wist het 95 procent zeker maar twijfelde een heel klein beetje. uiteindelijk voor 100 procent zekerheid de week dr na nog een keer geweest en toen was het echt meteen duidelijk dat we een meisje kregen.

5. girl21

girl21 Niet meer actief

nou, het probleem was dat ze met een 2d echo niet 100% kon zien wat het was... vooral omdat ze vermoedde dat t een meid is.. ze zei, wel meer als 50%, en meer zei ze er niet over.. dus nu willen we een 3d echo, maar hoop dan wel dat als ze zeggen het is een meid, dat het wel zeker is... en ja de twijfel zou blijven, maar heb gehoord dat een 3d echo HEEL DUIDELIJK IS MET EEN GESLACHTSBEPALING..

maar we zullen zien... ga maandag een afspraak maken voor een 3d echo...

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Met 16 weken op de 2d was het een meid, met 27 weken op de 3d ook en bij de geboorte nog steeds een meid. Ze hebben het goed gezien dus. Op de 3d was het trouwens best wel duidelijk.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

bij ons was het met 23 weken een meisje. ik zag het zelf overduidelijk en zie op de dvd nog steeds een meisje.

met 30 en 35 weken is het een jongen geworden en gebleven. als ik de dvd van de pretecho zie snap ik er niets van, maar de foto's van de laatste 2 echo's liegen er niet om. de echoscopiste vertelde me eergister dat je van beide geslachten nooit 100% zeker kan zijn.

dus hoe overduidelijk het soms ook zijn.. ik geloof er voortaan pas in na de bevalling :)

8. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Heb je die foto marieke, waarop het een meisje zou zijn?
    Ben benieuwd hoe het er dan uitziet!

9. Marieke1983

nee had het niet op foto staan, alleen op de dvd. ik had er zelf een foto van gemaakt maar die staat op mijn oude computer. zal binnenkort even kijken of ik m nog kan vinden.

10. girl21

girl21 Niet meer actief

ondanks alles gaan we toch een afspraak maken voor een 3d echo!
    heb er heel veel zin in!

11. Marieke1983

tuurlijk heb je er zin in, het is ook super leuk! en als ze het geslacht laten zien dan ga er gewoon vanuit dat het klopt, want het klopt veeeel vaker wel dan niet hoor!

veel plezier!

12. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hier een 3d foto van een meisje

13. 4days

4days Niet meer actief

Bij ons bleek het met 16 weken al een jongen te zijn, en er was echt geen ENKELE twijfel mogelijk, hahaha! Daar hoefde je niet ervaren voor te zijn, om dat te zien!

14. 4days

4days Niet meer actief

Deze 3d echo was gemaakt na de 20 weken echo

15. sharon1982

24 jun 2008
    19
    0
    0
    apeldoorn
    Hoi meiden, bij mijn 20 wkn echo (ik was toen zelf 18,5 week zwanger) zeiden ze tegen ons dat we een meisje gingen krijgen. Maar nu gaan we aanstaande zaterdag voor een pretecho in 3D en dan wil ik wel eens kijken of ze nog steeds denken dat het een meisje gaat worden. Want ik heb zelf sterk het vermoeden dat het een jongen is ;) Dus nog even afwachten.........

16. girl21

girl21 Niet meer actief

dit is bij mij dus net zo... ook zei ze meid, en ergens klopt dat gevoel niet zo...
    najah afspraak voor 3d staat er over paar weekjes, dus nu afwachten!

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hier hebben ze het wel goed gehad hoor, met 18 weken was er verteld een meid. nou met 22 nog steeds een meid 98% zekerheid had ze opgeschreven maar ik kreeg extra echo met 23 weken en daarwas wederom een meid op te zien. en ik moest 2 weken geleden voor een extra echo om te kijken als alles goed was kwa vaten enzo. en het was nog steeds een meid. de artsen zeinde ook 100% geven we bijna nooit.we houden altijd een slag om de arm nou ik heb het nu 4x gehoord dus ik ga der vanuit hihi

Deel Deze Pagina