Hallo allemaal Ben een beetje op van de zenuwen omdat ik dus denk dat ik misschien zwanger kan zijn heb sinds een paar dagen last van misselijkheid en ben ook al een paar dagen niet lekker(hoofdpijn,moe,last van wat witte afscheiding,grotere borsten,vocht uit borsten) nou heb ik de pil doorgeslikt dus zou het misschien daarvan kunnen komen? Vanmorgen een test gedaan die was negatief over 3 dagen ga ik test 2 maar doen.
Ik denk dat het heel goed door de pil kan komen hoor. Alles wat je opnoemt kan het gevolg zijn van hormonale schommelingen. Ik zou voor de zekerheid inderdaad nog even een testje doen, maar deze symptomen alleen zeggen vrij weinig. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn alleen gebaseerd op wat je nu voelt (ik neem aan dat je juist niet zwanger wilt worden en daarom de pil slikt).
Bedankt voor je bericht. Ja zoiets zat ook in me achterhoofd omdat ik toch eigenlijk ongesteld had moeten worden en je dan alsnog van die vage klachten kan krijgen. Klopt wil idd niet zwanger worden