Vandaag miskraam na 8 weken en 3 dagen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Inkie27, 8 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Natuurlijk nog helemaal de kluts kwijt en veel verdriet...

Vanmiddag na 2 dagen wat bruinverlies tóch bloedverlies, het kwam met een gloedje eruit. Naar het ziekenhuis en ja hoor.. foute boel.
    Vorige week maandag nog een mooi kloppend hartje gezien.

Onbegrijpelijk onwerkerlijk...

Ik hoor weleens dat sommige meteen weer zwanger zijn na een miskraam... Ik verlies nu heel veel bloed en moet dinsdag voor echo kijken of het vruchtje er goed is afgekomen anders curratage...

Wanneer mogen we het nu weer gaan proberen?
    Weet iemand dat....

2. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Hoi Inkie,

Wat ontzettend erg voor jullie! Heel veel sterkte met jullie verlies..

IK heb na mijn miskraam ook gevraagd wanneer we het weer konden proberen en de huisarts zei dat als het bloedverlies gestopt is, je het gewoon weer kan gaan proberen...
    Sommige huisartsen of verloskundigen adviseren om 1 menstruatie af te wachten..maar mijn huisarts dus niet..

Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat het heel snel weer raak is voor jullie!

Groetjes Claudia

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb een curettage gehad. Ik had een ma waar ik definitief achter kwam met 11 weken zwangerschap. Met 12 weken ben ik gecuretteerd.

Wij moesten na de curettage 2 weken wachten. Ivm infectiegevaar. Maar ik weet niet hoe lang je moet wachten bij een natuurlijke miskraam?

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik hoorde dat je moet wachten tot het vloeien opgehouden is dit ivm infectiegevaar. Sommige adviseren een cyclus af te wachten maar dit heeft meer te maken dat het zo makkelijker is straks als het wel raak is erna een termijn t ebepalen. Als het goed voelt gewoon erweer meteen voo rgaan na het vloeien.

Hele veel sterkte!

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    jeetje meid wat erg zeg!
    krijg helmaal kippevel.

Hier ook nog afwachten of het goed gaat ik heb al 3 dagen steeds bruinverlies

6. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ik duim voor je want het is echt verschrikkelijk om mee te maken.
    Het vruchtje is er vanochtend afgekomen. Aan de ene kant opgelucht want nu kunnen we "verder" ook met het verwerken van dit verlies. Huilbuien zo nu en dan nog hoor.

Hopelijk is dinsdag m'n baarmoeder goed schoon maar dat zal denk ik wel.. buikpijn is stukken verminderd, nog wel veel bloedverlies maar ja, dat zal er wel bij horen.

Ik denk als het bloeden is gestopt we wel zien hoe of wat. Ik was in ronde 2 na de pil al zwanger, heb er wel vertrouwen in dat het dalijk weer niet lang duurt maar ja, dat weet je natuurlijk niet.

Het is vreselijk en ik geloof niet dat wanneer ik weer in verwachting ben, ik kan genieten en gerust ben als er een echo komt.

x

7. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Heel veel sterkte meisje!

x Roosje

8. Heel veel sterkte!
    Bij mij adviseerden ze ook om 1 cycles af te wachten!

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hey meid.

Wat een ellende weer.

Ik ben zelf weer begonnen nadat het bloeden was gestopt alleen is het dan erg moeilijk om te zien wanneer je kan testen.
    Ik werd zelf 7 weken na mijn MK pas weer ongi dus achteraf gezien had ik misschien beter eerst een cyclus af kunnen wachten.
    Had mij misschien meer spanning gescheeld.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt!

Sterkte meid

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heel veel sterkte,

heb 2x mk gehad en bij de 1e 1 maand gewacht en nu gelijk weer begonnen. De verloskundige adviseerde mij ook om 1 menstruatie af te wachten, maar das meer omdat je dan makkelijker kan rekenen.

Deel Deze Pagina