Vandaag helaas een mk gehad bij 8 weken en 3 dagen zwangerschap. Ik had al 2 dagen wat bruinverlies maar vanmiddag kwam er ineens veel rood en ben naar het zh gegaan en helaas, foute boel. Nu vloei ik nog steeds veel, heb maandverband aan.. Wanneer weet ik nou of het helemaal weg is. Vanmiddag toen ik het bloed constateerde zaten er wel wat stukjes maar kan het geen stolsels/vruchtje noemenen. Ik heb dinsdag een afspraak om te kijken of de baarmoeder leeg is anders curratage.. Een verdrietige Inkie
Mijn VK zei dat het vloeien duidelijk minder zou moeten worden na een paar dagen. Als het afneemt en toeneemt en zo door dan is het waarschijnlijk niet volledig geweest. Ik verloor op donderdag het vruchtje en na het weekend werd het vloeien echt veel minder en was het zomaar ineens over. Lastig he dat afwachten... sterkte!
Heb vanmorgen het vruchtje verloren... Nu nog flink vloeien. Ik hoop dat er een moment komt dat ik positief kan denken en dat we ooit ons kindje in de armen mogen sluiten. x
Dankje marina, Weet niet wanneer je je mk had maar hoe gaat het nu met je.. Ik denk niet dat ik er nog aan durf te beginnen.. had jij dat ook? Komt vast wel weer.. x
Veel sterkte Inkie! Ik heb 7 september een miskraam gehad met 8 weken en 4 dagen. Vruchtje was gestopt met groeien bij 6 weken en een dag. Het is nu alweer een maandje terug, had toen ook dat ik er niet aan durfde te beginnen. Dat gevoel is nu helemaal weg, gelukkig.
hoi,bij mij nu ruim anderhalve week geleden.Ik hoefde niet gecurreteerd te worden,is er gelukkig uit zichzelf uitgekomen,helaas heb ik zelf geen vruchtje kunnen herkennen uit de stolseltjes,maar aan de echo te zien was ik schoon. Dacht dat ik er redelijk overheen was,maar had gisteren weer een enorme huilbui.Wij zijn zwanger geraakt dor de mmm.En we weten niet hoe nu verder.Maar als we niet de mmm in zouden hoeven zou ik snel weer verder willen proberen. Ik wens jullie heel veel succes ,valt niet mee he?
Stom misschien maar ik weet niet wat mmm betekent.. Wij waren in de 2e ronde na de pilstop al zwanger en op de een of andere manier heb ik ook echt wel het gevoel dat we weer zo zwanger zijn. Ik probeer maar positief te blijven. Het vruchtje is er afgekomen. Heb het nog bestudeerd. Verlies nu wel veel bloed maar heb ook het idee dat het er totaal af is gekomen, dat hoor ik dinsdag. Ik hoop wel dat ik weer snel zwanger ben eerlijk gezegd maar ik vind het doodeng, zucht Sterkte en nee, valt idd absoluut niet mee! xxx
malle medische molen.Door ICSI(IVF) zijn we zwanger geraakt,dus hormonen spuiten ed.Is ook emotioneel zwaar doordat je iedere keer moet afwachten ed.We waren al ruim 2 jaar bezig. Wel fijn dat je zo snel zwanger was,al neemt dat het verdriet niet weg natuurlijk,ik wens jullie het beste toe en hoop zo dat je snel weer zwanger bent en dat alles heel goed verloopt.Succes hoor!
Het gevoel komt wel weer terug. Het kost soms wat tijd, maar het komt! Echt waar. Ik herken het heel goed en toch komt er weer een moment dat ik denk. We gaan ervoor. Heel veel sterkte met alles en gun jezlef de tijd. liefs
Mijn eerste reactie toen het misging: nooit weer, die onzekerheid enzo... Inmiddels wil ik heel graag weer zwanger worden, dan maar onzekerheid, ik zou erg graag een tweede willen.