Hoi! In januari ben ik gestopt met de pil, nu dus bijna 8 maanden Ik maak me wat zorgen om m'n LF. Wie stelt me gerust? Cyclus 1:108 dagen geen eisprong Cyclus 2: 39 dagen, eisprong dat 30, LF 9 dagen Cyclus 3: 25 dagen, ei dag 19, LF 6 dagen Cyclus 4: 28 dagen, ei dag 21, LF 7 dagen Is dit nog steeds ontpillen? Lijkt namelijk of mijn cyclus zich redelijk genormaliseerd heeft. Wil me niet zorgen maken om niets, maar wil ook niet eindeloos wachten op iets dat niet kan omdat de LF te kort is Wie heeft het antwoord voor mij?
Hoihoi! Ik snap dat je er onzeker door word. Zo ver ik weet moet de luteale fase 10 tot 18 dagen duren. Word je sneller ongesteld, dan is deze fase te kort en wordt je baarmoederslijmvlies te snel afgebroken. Dit kan de innesteling bemoeilijken, waardoor je niet zwanger wordt. Misschien inderdaad wel verstandig om alles eens te laten onderzoeken, dan weet je waar je aan toe bent. Heb je wel door middel van tempen je ei gevonden?
Ik ben inderdaad ook benieuwd of je heel zeker bent van je ei? Hou je je temperatuur bij? Je lf is naar mijn weten inderdaad te kort, dus misschien raadzaam de arts te bellen? Verder hoor ik veel dames hier over tarwekiemolie capsules, dat zou de lf ook verlengen
Ja, ei is met temperatuur bevestigd. Zou t niet te snel na stoppen pil zijn als ik nu al naar de huisarts zou gaan?
Het is vroeg, maar 7-8 dagen voor een lf is kort. Je zou eerst een maand of twee dat tarwekiemolie kunnen proberen anders?