Hoi, na 10 maanden hard aan het klussen geweest had ik eindelijk op 23 maart een positieve test in mijn handen. ik was blij maar kon niet gelukkig zijn. het was heel dubbel terwijl ik een paar jaar terug bij de test van yannick liep te stuiteren van geluk en het van de toren had willen blazen. ook mijn man had een apart gevoel maar die zei dat het kwam omdat we het allemaal al eens hadden meegemaakt en het niet echt nieuw was. Ik heb in mijn bijna 9 weken zwangerschap altijd in mijn hoofd gehouden dat dit een mk zou kunnen worden. vorig weekend met vrienden en hun dochtertje waren we een weekend in drenthe, hadden een huisje gehuuren ging. en naar plopsaland. wat een leuk weekend had moeten zijn was voor mij een weekend vol ongerustheid, spanning, schuldgevoelens en verdriet. kreeg namelijk bij terugkomst een bloeding en slijm verlies. wist direct dit was het dan. direct de dokterspost gebeld maar daar werd me verteld dat ik af moest wachten, als het bloeden minimaal zou zijn en het zou stoppen kon het een innesteling zijn en als het door zou zetten was het een mk. het bloeden stopte maar toch wist ik dat het over was, kon pas dinsdag middag terecht in het ziekenhuis. wat een slopende dagen. de mensen die ervan wisten en zelfs mijn man waren positief, het bloeden is toch gestopt?!maar ik voelde me leeg en idd, dinsdag zagen we een levenloos wezentje waarvan het hartje een week eerder nog zo mooi klopte. gisteren heb ik een curretage gehad en ik verlies weinig bloed, zou dat nog kunnen komen? En wanneer ben ik dan weer vruchtbaar? Wil graag zo snel proberen om een nieuw wondertje te creeren. heb een mooi kaartje gekocht voor ons sterretje, die is nu bij opa in de hemel, in het kaartje heb ik de echo gedaan van toen ons sterretje nog leefde en een mooi gedichtje geschreven. ik zal het mijn levenlang bewaren! nu komen echter wel vragen, ik heb altijd gedacht dat ik in augustus ook een mk heb gehad, heb alleen nooit een positieve test in handen gehad maar was toen 10 dgn overtijd en heb toen een veel heftigere en pijnlijkere menstruatie gehad, volgens de gyn wordt dit niet als mk aangeteld, maar zou het toch kunnen? Ook heb ik homocysteine waarvoor ik cardox5 heb gekregen, jaren terug van de internist. gek genoeg ben ik bang dat dit de oorzaak van mijn mk is geweest. ik denk dus dat mijn lichaam mijn kindje niet gevoed heeft. ook had ik bij de geboorte van yannick het hellp syndroom en had ik 2 weken voor mijn bevalling al in het ziekenhuis gelegen met zere buiken en een te hoge bloeddruk ( normaal heb ik dat ook maar daar heb ik medicijnen voor) en ook werken mijn nieren nog maar voor 2/3e. Zou dit alles met elkaar te maken kunnen hebben?ik kan 's nachts niet slapen loop te malen en te piekeren. wie kent een van al deze dingen? Mama van mijn lieve yannick en ons *
Hi volgens mij kennen wij elkaar Wil je ook via deze weg sterkte wensen met het verlies van dit zo gewenste kindje ... Wanneer je weer vruchtbaar bent weet ik niet misschien kan je 1 menstruatie afwachten en dan ovutesten gaan doen na mijn miskraam was de cyclus gelijk op de rit maar ik ben niet gecuretteerd . Veel liefs Edith Mama van mees*&juultje Dikke kus voor jullie