Vandaag mooi weer (kleding)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cyntje78, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Fuuuuuuuuuuu ik krijg het al warm als ik het lees. Zoveel lagen heb ik de kinderen bij - 10 nog geen eens aan.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Katoenen 3 kwartbroek met een tshirt met korte mouwen daaronder zit nog een romper zonder mouwen. Het was heerlijk warm weer vandaag. Een temperatuur die in juli niet zou misstaan..

Zag vanmiddag mensen lopen met hun kind nog in de voetenzak in de maxi cosi. Zitten ze eerst zo in de auto met voetenzak en al en dan er nog eens zo mee in de zon...om bij af te leggen..

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik zag vandaag ook een jongetje van 5 denk ik wel en die moest slapen in de buggy met een deken over hem heen en toen hij die wegtrok had hij een trui en dikke spijkerbroek aan, hellup!! Misschien was hij ziek hoor, maar het kind had het bloedheet volgens mij!

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

Dan ben je behoorlijk warmbloedig..

dan hier een lekker vestje ofzo aan.

Gistermidddag na het verschonen wilde ik haar maillot uitdoen maar ze wilde niet eens. Vandaag weer niet dus, maar we waren de hele dag binnen bij opa en oma dat scheelt.

Kan mij mij liggen maar ik vind de meeste mensen z overdreven tegenwoordig, zo loop je in je winterjas, en is het mooi weer dan direct in een topje! Is toch nog wel een middenweg, even rustig aan, we zijn niet op het strand ;)

5. zogelukkig

Dit zijn echt wel zomerse temperaturen natuurlijk!

Kind speelt nu in zijn romper in de schaduw.

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ja dat is wel zo, veel warmer wordt het misschien niet, maar het is ook je gevoel. In April, in de romper, ik doe het niet. Zondag een week geleden was het wel minder warm, maar zat DL met de jas aan buiten en meteen hoesten de dag erna.

7. zogelukkig

Heb hem net zijn broekje en bloesje weer aangetrokken, is een beetje bewolkt nu, maar nog steeds lekker hoor; 18 graden in de schaduw.
    Maar verkoudheid is een virus, dat word je niet van een beetje frissigheid.

8. Mayon

Mayon Niet meer actief

Zeker wel, mijn man had het thuis al als hij door de schuur naar boven liep (uit de warme kamer.)

Ik weet dat het bewezen is wat je zegt, maar bij manlief werkt het nog steeds zo en DL lijkt ook zo te zijn.

Deel Deze Pagina