hoi hebben vandaag de tweede echo gehad ben nu 9 weken zwanger en hebben het hartje gehoord was geweldig moment blijf medisch en voor de echo,s moet ik naar het ziekenhuis om dat de eerste een slechte bevalling was en ze geen risico,s willen lopen afz miranda
Wat een goed nieuws, je zult wel erg opgelucht zijn! Wij hebben vrijdag onze eerste echo ik ben dan 11 weken en 5 dagen, ik vind het zooooo spannend, maar moet nog eventjes wachten. Geniet verder van je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Vandaag ook echo gehad en 9 weken en 4 dagen..Helemaal blij! Als je dat hartje hoort.. Echt geweldig! Fijne zwangerschap! Liefs Nicole
hoi bedankt voor de reactie,s het is een bijzondermoment om het hartje te horen ( nicole2008 ) wel leuk zijn bijna gelijk uitgerekend ( ourwish ) hoop dat alles er goed uit ziet voor je
Hey Miranda, Ik heb afgelopen woensdag echo gehad (afspr was vervroegd, vond ik helemaal niet erg) en ook wij hebben een prachtig kindje gezien met kloppend hartje Fijn weekend!
hoi vandaag de nekplooi meting gehad alles was goed zijden ze groeit goed en de lengte en gewicht zijn perfect bloed onderzoek waren ook goed en heb een kans van 1 op 5800 dat was heel goed zijden ze dussssssss zijn erg blij hartje heel duidelijk gehoord vingertjes gezien beentjes gezien bloedruk was wel hoog 145 om 90 moeten volgende week terug komen om op nieuw op te meten dan hoor ik wat het advies is