de verkoper een onsympathieke mattefakker is? Wij hebben gisteren meubeks gekocht etc. We gingen een bank kopen bij een zaak, maar die verkoper, zo vreselijk onsympathiek. Wat een chagerijnige aars zeg. Waren er al aantal keer geweest voor de hoekbank die we wilden hebben, uiteindelijk besloten te kopen. Binnen 5 minuten stonden we weer buiten :') wtf zeg. Was niets met de prijs te doen, behalve als we nog iets erbij zouden kopen, dus wij zeiden: we willen ook wel 4 eetkamerstoelen dan erbij in dezelfde stof. Kijkt die verkoper zo van: uhu, maar dan krijg u nog geen korting. Eh... maar als we iets erbij namen wel zei je net. Ja maar daarop niet. Alsof eetkamrstoelen 10 euro per stuk kosten ofzo.Niet dat korting noodzakelijk is, maar als je daar voor best veel geld spullen koopt krijg je normaal in ieder geval wat korting. Marges zitten immers bij de prijs in. Mijn vorige bank was uiteindelijk ook 300 euro goedkoper en het meubelprogramma ook VEEEEL goedkoper. Uiteindelijk gaan zitten en toch de eetkamerstoelen ook besloten te nemen. Is de stof die we willen 20 euro per stoel duurder. Wtf LOL. Maar ook daar niet over te praten, is gewoon die prijs en dat blijft het, jammer dan. Die man zn mondhoeken bleven naar beneden hangen ook, geen enkel lachje kon eraf, echt NIETS. Dan toch de stoelen niet genomen. Willen we het laten bezorgen. Afhaalpunt is 3,5 kilometer van ons huis, moeten we ook nog 35 euro bezorgkosten betalen, terwijl je een bank koopt die niet een van de goedkoopste is, waar ook geen cent korting afkan. Nou laatmaar :') !! we halen hem zelf wel op met een bus. Wat een drollenvent was dat zeg. Jaar of 60, en echt zo chagerijnig als de pest. Eigenlijk hadden we daar geen bank moeten kopen, maar dit was echt de enige mooie bank die we de afgelopen maanden gezien hebben en over 4 weken krijgen we de sleutel, maar eigenlijk, eigenlijk had ik daarna gewoon op die showbank moeten poepen en weg moeten lopen. Ongelofelijk,. Bij BeterBed hebben we een boxspring gehaald en daar viel gelukkig wel 200 euro af te halen, plus gratis bezorging en montage is standaard als je dingen koopt boven de 250 euro, en die verkoper heeft ons alles uitgelegd, en was gewoon een sympathieke "verkoper" . Halfuurtje gezeten voor de koop, voorwaarden doorgenomen en hij alls uitgelegd etc. Bij de meubelzaak voor de bank niets. Formulier ingevuld, betaald en doei. Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Wat een verschil zeg. Dus. +1 en een oliebol voor BeterBed Almere -10 en een rotje in ze kont voor Meubelzaak Almere
Nee, als ik zo'n sjacherijn tegenover me heb zitten, zou ik subiet opstappen en weggaan (heb ik ook al eens gedaan overigens ook). ik zit daar een godsvermogen uit te geven namelijk en een beetje service mag ik dan ook wel verwachten Gaat het me nog niet eens over kortingen Mijn vent is nog een graad erger, die zal een deal laten vallen om 10 euro bij wijze van spreken ...
O hier kan ik me ook zoooo aan irriteren.. En t vervelende is dat je dan nergens anders iets leuks kan vinden en je dus 'verplicht' bent om bij die vent te kopen.. Maar goed niet meer aan die *** vent denken, jij krijgt je mooie bank! (Of heb je het gevoel dat je kwa prijs echt getild bent?Want dan had ik het dus niet gedaan, ik betaal ervoor wat ik het waard vind!Maar t klopt dat op dure/grote aankopen altijd wel een (klein) voordeeltje te halen valt meestal, zoiezo gratis bezorgen!!)
Ik zou daar waarschijnlijk niks gekocht hebben. Mijn vader had jaren geleden (30 ofzo) heel veel spullen uitgezocht van B&O en de kosten waren bijna 10.000 gulden. Hij vroeg toen of er iets af kon van de prijs en hij kreeg als antwoord dat er wel een stekkertje af zou kunnen. Hij is toen omgedraaid en heeft ander spul gekocht bij een andere winkel.
Ik was weggelopen, en had er bij gezegt graag of niet. En misschien zelfs nog wel een klacht ingediend. Is het geen keten van winkels waarvan je dan gewoon naar een ander filiaal kunt gaan? Mijn vader heeft dat ooit bij zijn auto kopen gedaan. Een nieuwe auto wel te verstaan, geen 2de handse. Hij wilde een bepaalde kleur en nog wat extra's op de auto, ging niet en er kon inderdaad niks van de prijs af. Toen zijn ze ergens anders heen gegaan, daar kregen ze de kleur die ze wilde, de extra's die ze wilde en korting. Mijn vader is toen terug gegaan naar die eerste zaak en heeft die man even laten weten wat voor een bedrag hij onder zijn neus voorbij heeft laten gaan
Mijn man en ik zouden zo eigenwijs zijn om het niet te doen haha. Ik heb echt een hekel aan onbeschoft te worden geholpen in de winkel! Dan mogen ze het van mij in het r**t steken haha! Pas bij de v&d een skibroek gekocht op 20% kortingsavond maat 98. Was toch aan de grote kant, ik het de volgende dag ruilen voor maat 92, was die print uitverkocht. Ik dus een effen gepakt, zelfde merk zelfde prijs. Zegt dat mens bij de "ruilbalie" deze is wel de volle prijs hoor! Ik zeg ja daag, het is dezelfde broek met dezelfde prijs.. Geen korting => dan hou je hem maar ! Ik ben altijd heel vriendelijk en beleefd, maar dan wordt ik echt een heks en kan zoon mens van mij echt de pot op! Desnoods haal ik hem een dag later alsnog voor de volle prijs haha, maar op zoon manier laat ik me niet behandelen ahah.
Haha, geweldig! Mijn schoonvader ging ook een nieuwe BMW van bijna 100.000 bestellen, in zijn ouwe kloffie... Bij Ekris werd ie niet eens fatsoenlijk geholpen (omdat de arrogante lui natuurlijk dachten dat ie dat niet kon betalen haha) heeft ie m ergens anders gekocht, en een paar maanden later nog eens gaan "kijken" bij Ekris haha. Stomme sukkels! Dat vind ik nog wel het mooiste als ze denken dat je het niet kunt betalen... en dat baseren ze dan op wat voor kleding je draagt... echt zielig!
Ow echt niet dat ik die bank daar had gekocht, niet om het feit dat je geen korting krijgt maar puur om de manier van behandelen. Dat is zo iemand die heel snel met pensioen mag en er nu al geen zin meer in heeft. Al had ik nog maanden moeten zoeken naar een andere bank dan had ik dat gewoon gedaan, ik gun het ze dan gewoon niet.
Ik denk dat ik ook was opgestapt. Maar ja... als het echt dé bank is Vorig jaar gingen wij op zoek naar een box. Hier in de buurt zit zo'n soort van outlet winkel en die heeft regelmatig boxen staan voor minder dan de helft van het geld. Dan zit er een krasje op of er mist een schroefje ofzo. We wilden die box zo ontzettend graag, paste perfect hier in huis, handig met lade enzo... Komen we daar, nou die trut had me toch een air over zich. We moesten niet denken dat ze 'm voor ons zou reserveren als ze er weer eens een zou binnen krijgen, dan moesten we maar wat vaker langs komen. Dat vertelde ze terwijl ze aan het opruimen en heen en weer lopen was, geen seconde heeft ze ons aangekeken. Als klap op de vuurpijl kregen we nog een verhaal te horen over een andere klant, die om iets heel redelijks vroeg... klant werd met de grond gelijk gemaakt. Wat een asociale gezwets zeg. Ik zat tjokvol met hormonen en heb gesnauwd dat we wel op zoek gingen naar een andere, dat ik nog liever de hoofdprijs betaalde voor die box dan dat ik 'm daar zou kopen. Man was iets aardiger en zei vriendelijk dat we over een tijdje wel weer zouden kijken of ze er een hadden. Yeah sure. Toen we buiten stonden heb ik gezworen dat ik er nooit meer heen zou gaan. Takkewinkel.
Bah ik had daar niets gekocht. Zou gezegd hebben dat we dan wel ergens anders gingen kijken, maar jah ik snap ook dat jullie je spullen lekker voor mekaar willen hebben. Lastig hoor van die chagrijnen.
Pfff een jaar geleden in een schoenenwinkel, vroeg gewoon aan de verkoper welke schoenen er nu in de aanbieding waren en welke niet (was nogal onduidelijk) Kreeg als antwoord "Nou dat kun je toch zien" met een soort van zwaai richting een aantal schoenen. Ben zo de winkel uit gelopen En laatst bij een lingerie winkel waar ik vriendelijk vroeg of ze een bepaald soort bh (leuk model en niet zo'n degelijke) ook in mijn maat hadden (heb 90 D). Kreeg als antwoord dat zulke bh's niet in mijn grote maat werden gemaakt en dat ik maar terug moest komen als ik 85 C had Ik was gewoon met stomheid geslagen, sta je daar 20 kilo afgevallen en dan krijg je dat te horen.
ah.. meestal zijn ze bij s&s zo onbeschoft. maar kan zijn dat profijt ook provisie basis werkt. je zou zeggen dat t iemand stimuleerd om harder te rennen maar schijnt dus juist averechts te werken