Wij hebben op 28 April een afspraak spannend, dan krijgen we de uitslag van het FSH onderzoek, zaad en overige bloedonderzoeken ik kan niet wachten hahahah. Maak me wel zorgen aan de ene kant ik heb altijd mijn eisprong op tijd en voel hem ook altijd maar nu nog steeds geen ei te bekennen Hoop dat die nog komt Moet ik anders bellen naar de Gyn of wat moet ik nu doen help!!!!!
hoi, Je moet 28 maart ernaar toe, ik zou die ene dag nog wachten met bellen, meid dan weet je morgen meer. Veel succes
dat dacht ik al dat je je vergist had, ach kan gebeuren he meid, maar dan zou ik toch ff bellen vor de zekerheid
Ik heb me vergist jah Ik zal zometeen de Gyn wel ff bellen laat het nog wel weten Wat voor onderzoeken heb jij allemaal gehad eigenlijk?
we zijn allebei onderzocht, Mijn man i bezig met het sperma onderzoek, de arts heeft ook gekeken of hij een spatader had, samen hebben we de samenlevingstest gehad en bij mij is gekeken of ik een eisprong had en mijn baarmoederslijm is onderzocht, dat was het volgens mij wel. groetjes fredje
Hallo allemaal, Mijn vriend en ik proberen al 15 maanden om zwanger te worden, maar helaas, het mag niet zo zijn. Ik ben het zo ontzettend zat. Morgenochtend heb ik een afspraak bij de gyn. Heb geen idee wat me te wachten staat, daarom even jullie verhaaltjes gelezen. Ze gaat een echo maken geloof ik, maar wat ze nog meer gaat doen weet ik niet. Mijn vriend is 2 maanden geleden al getest. Zijn zwemmers waren de eerste keer bijna allemaal dood, tweede keer iets levendiger en de derde keer uitstekend. Heel vreemd dat het zo'n verschil maakte, maar blij dat ze goed kunnen zwemmen. Nu ligt het dus waarschijnlijk aan mij, tenminste dat gevoel heb ik. Ben echt zenuwachtig voor morgen. Wilde ik even met jullie delen. Groeten Len
hoi len! ik vond de eerste keer naar de gyneacoloog ook zoooo spannend! als het goed is ben je net geweest! hopelijk kom je zometeen online met postief nieuws! ik ben benieuwd! liefs lefje
En len, Hoe was het vandaag???? Ik vind het wel raar dat je er alleen naar toe moet, en hoezo ligt het aan jou? zijn zwemmers zijn drie keer verschillend getest, vind ik vreemd Ik hoop dat het goed gegaan is, ik duim voor je liefs fredje
Hoi hoi, Bedankt voor jullie reacties!!!!! Daar ben ik weer! Met goed nieuws. Alles is in orde met mijn baarmoeder en eierstokken. Leuk om te zien zo'n echo. Ik zag al mijn eitjes, net parelkettingen zei de gyn. Ik moest er alleen heen, omdat alleen ik getest moest worden. Mijn vriend had immers al controle gehad. De gyn zegt dat het normaal is dat de zaadcellen niet constant hetzelfde zijn. Soms zijn ze heel actief en soms bijna niet. Daarom dacht ik dat het misschien toch aan mij lag, omdat zijn zaadjes vaak wel goed zijn. Volgende week nog een bloedtest, nu niet omdat ik ongi aan het worden ben, dus gyn zei volgende week. Dan kan hij ook kijken of het eitje groeit. Wordt vervolgd!!!!! Groetjes Len
spannend hoor. fijn dat alles in orde is daar binnenin! idd grappig zo'n echo, je krijgt anders nooit de kans om te spieken hoe het er daar allemaal uitziet! ik had ook een kralen ketting maar heb wel pco, hopelijk komt er uit jou bloedtest en positief resultaat! succes!
Moest vandaag voor bloed prikken, 3 buisjes vol Ik hoop niet dat ik ongi word de 6de van april anders moet ik weer bloed prikken voor FSH, en die tijden pffff het duurt zo lang niet normaal meer
He meiden, Wat een spanning he! Ik hoop dat het voor jullie een goeie afloop zal hebben zonder al te veel gedokter! Bloedprikken??? ik heb bijna geen plekje meer over! hahaha Succes meiden! Elmo