He meid, Ik was hier niet om HORROR te verkondigen hoor! Maar in je bloed kunnen ze gewoon heel veel zien. Je hele hormoonhuishouding wordt verraden door je bloed Kijk gewoon de andere kant op, geef toe: het doet geen PIJN! Het is soms ff een gemeen prikje maar wat wil je als je straks met je kleintje voor prikjes moet FF op de tandjes bijten....het is voor zo'n ontzettend goed doel! Ik laat me leksteken bij een punctie (zonder verdoving), gewoon een keer proberen, bevalt het me niet dan wil ik de volgende keer wel een verdoving...(maar dat is ook weer een infuus = naald). Het is allemaal niks meid....kop op! Je kan het Dikke dikke knuf Elmo *belooft geen horror meer te verkondigen in andermans topic* 8)
hahahahahahahahahahahah het was ook maar een grapje hoor, ik hou niet van die dingen maar het is niet zo dat ik kleinzerig ben ofzo hoor dat valt ook wel mee hhihihihihi, straks moet hij er ook nog aan de onderkant uit nou dat lijkt me pas pijn daar is een naald niks bij
Ik heb al mega veel buisjes in moeten leveren, de eerste keer 4 en nu nog een keer twee buisjes, en ja nu maar afwachten tot mei, voor de uitslag, kunnen ze echt zoveel uit je bloed halen, ben nu wel heel nieuwsgierig geworden
Ja het schijnt dat ze echt alles en dan ook maar alles uit je bloed kunnen halen....................................
dat wist ik dus echt niet angeltje????ik ben nu toch echt nieuwsgierig, wat kunnne ze toch allemaal zieN?
Ze kunnen ALLES en dan ook maar ALLES zien, ook als iemand bijv drugs gebruikt, ziektes, allergieen, zwangerschap, infecties.... enzo dat kunnen ze ook zien echt alles....................
Had het ook aardig luchtig opgevat hoor Maar het is idd bijna griezelig wat ze met je bloed kunnen...vanmorgen trouwens een mooie stunt in het lab: Mevrouw Smit? Nee, ik ben mevrouw Mudder! Oh, sorry.... Mevrouw Smit? Ja, dat ben ik... Oh, dan is het goed! Ik wilde het even controleren....zou toch wat zijn als we de boel door elkaar gooien.... Waarom gaat nou (bijna) nooit iets goed! Hahaha * de namen zijn in dit verhaal niet gelijk aan de realiteit*
ik rook niet en gebruik geen drugs, maar ls ik bv alcohol gebruikt zou hebben zouden ze dat kunne zien, of als ik in een rokerige ruimte ben geweest? Gek hoor!!! nu maar hopen dat ze wat in mijn bloed kunnen vinden wat de oorzaak is zeg maar
Wauw wat toevallig zeg dat je dit tikt ik heb ook zoiets meegemaakt maar ze vroeg naar mijn geboortedatum ik dacht al huh ze heeft toch mijn pasje en daar staat het toch op maar dit was ter controle!!!!
Ja dat kunnen ze echt wel zien hoor echt waar Wat ook weleens voorkomt is Chlamydia ( geslachtsziekte ) dat kan ook een boosdoener zijn voor vruchtbaarheidsproblemen Ik geef maar ff een voorbeeld hoor!
Als je definitief de molen ingaat wordt je op alle mogelijke dingen getest...in drievoud Een voordeel heeft het dus wel: wij hebben geen besmettelijke ziektes! WHAHAHAHAHAHAH ELMO