Hoi meiden! Hebben jullie bij een baby een spijkerbroekje aan gedaan? Mijn mannetje heeft nu maat 74 en ik heb daar drie spijkerbroekjes van gekregen. Maat 68 heb ik ook gekregen, maar daar vond ik hem toen echt te jong voor. Hij kruipt nu en ik twijfel er over om een spijkerbroekje te doen. Hij heeft nog zo'n zacht huidje en de spijkerbroekjes voelen zo stug aan. Hij gaat richting maat 80 en daarin heb ik een heleboel spijker gekregen, ook spijkerjasjes etc. Vanaf welke leeftijd deden jullie je ukkies spijkerkleding aan?
Vanaf maat 68, maar dan alleen als we op visite gingen of zo. Niet voor thuis, want het zit inderdaad wel een beetje stug.
Oef, dat is alweer een tijd geleden. Ik ben voor de spijkerbroeken, mits deze goed passend is. Ik doe mijn zoon (5 dec 1 jaar geworden) graag een spijkerbroek aan. Deze kan iets meer tegen slijten, dan andere broeken . En ik vind het gewoon heel mooi staan. Tjonge, vanaf wanneer heb ik hem een spijkerbroek aangetrokken eh ... Ja vanaf maat 62. Hij heeft toen een tuinpakje. Geen problemo hoor. Nix mis mee. Stug?! Een paar maal wassen en voilla
ik vind spijkerbroekjes ook wel leuk maar vind ze ook altijd zo hard. Er bestaan toch ook van die zachte spijkerbroekjes?
Hier vanaf een paar weken. Je hebt ook spijkerbroekjes met een zachte binnnvoering. Lijken me zelf heerlijk zitten!
Ons zoontje vanaf maat 68. Die van hem zijn niet keihard en ook niet strak hij kan er lekker in kruipen en bewegen. Nu in de winter doe ik er ook maillot onder dus sowieso lekker zacht!
inderdaad thuis lekker makkelijke broekjes, maar op visite ofzo een stoere spijkerbroek.(en 1 van de vele gekregen blousjes want dat zit toch ook veer geen meter die kraag als je door de box rolt!) er zit trouwens wel veel verschil in de stofjes! bij de hema hebben ze vaak hele stoere die toch een stuk soepeler zijn. zo heb ik er 2 van h&m gekregen die hij nooit heeft aangehad, want die blijven ondaks wasverzachter stug en stijf. stoer vind ik leuk, maar een beetje comfortabel is toch ook wel belangrijk!
Mijn boefje heeft nu spijkerbroekjes aan, maat 62 en deze zijn niet stug en soms met binnenvoering. Staat hartstikke stoer en ze worden dan een echt kereltje! Bij die zachte broekjes zijn ze nog een beetje baby.
vanaf mt 62 volgens mij. En vanaf het moment dat ze ging kruipen (10 maanden) , had ze vrij vaak een spijkerbroek aan. Dit omdat ze overal wilde kruipen en spijkerbroekjes zijn iets kruipbestendiger dan gewone katoenen broekjes en ook dus JUIST de huid (met name de knieen) beschermen. Zeker als ze buiten kruipen (afgelopen zomer) . Wel had ze wat soepeler spijkerbroekjes. Verder gaan alle kleertjes hier in de droger (+ wasverzachter) . Dus heel stug zijn ze niet.
Hier kreeg Robyn na een paar weken al een spijkerbroekje aan. Gewoon zo'n zachte met binnenvoering. Ik vond het erg stoer staan.
Hier vanaf maat 68, en wel idd met zo'n zachte binnenvoering. Nu (ruim 16 maanden) heeft ie ook wel eens spijkerbroekjes aan zonder binnenvoering, maar ik verkies toch die met voering, zit volgens mij veel lekkerder. Thuis had íe meestal gewoon een joggingsbroekje oid aan.
Hier ook vanaf mt 50 spijkerbroekjes. De kleine maatjes dan idd wel met een zachte binnenvoering. Nu heeft ze ook spijkerbroekjes aan, maar omdat ze zo veel op de grond kruipt doe ik haar er alijd een mailot onder.
Mijn zoontje heeft nu mt 68, maar doe hem toch liever geen spijkerbroek aan. Vind het superleuk staan, maar is mij toch te stug. Verder vind ik het onpraktisch, omdat hij meerdere keren naar bed gaat overdag,en ik hem dan steeds een ander broekje aan moet doen... Ik ga voor broekjes van zachtere stof. Zou ik zelf ook wel willen dragen, hihi.
Dochter kreeg vanaf maat 62 weleens een spijkerbroek aan, ze was toen al 6 mnd. Bij hele kleintjes vind ik het niet leuk staan. Overdag ging ze er ook mee naar bed of ik trok haar broek uit om te slapen als ze toch een schone luier moest. ~s avonds natuurlijk een pyjama.
Ik had een spijkerbroekje van mexx maat 62. Maar dat was een hele soepele. Ik heb in 74 ook alvast weer een gekocht.