Vandaag naar de kapper geweest maar niet tevreden. Betalen of service?

Discussie in 'De lounge' gestart door SYRV, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hallo dames,

    Ik ben vandaag naar de kapper geweest. Heb duidelijk uitgelegd wat ik wilde, en ik moet zeggen het is wel mooi geworden maar toch niet wat ik wilde. Ik wilde een dip dye (donker boven, punten wat lichter), maar de kapster heeft eigenlijk alleen mijn uitgroei donker gemaakt. Een beetje lastig uit te leggen maar het is dus niet geworden hoe ik het in gedachten had. Ik kom al jaren bij dezelfde kapster, ben nog nooit terug gekomen omdat ik niet tevreden was. Ik heb vandaag nadat ik het thuis nog eens goed bekeken had de kapster gebeld en gezegd dat ik toch niet helemaal tevreden was. Ik kan Dinsdag langskomen om het nog wat bij te laten verven. Ze wist nog niet of ik hier voor moest betalen, dat moest ze even overleggen. Ik vind eerlijk gezegd dat aangezien ik een vaste klant ben, ik nog nooit terug ben gekomen omdat ik ontevreden was, en ik vandaag 80 euro heb betaald, ik dinsdag niks zou moeten betalen en dat dit onder de service valt. Wat vinden jullie? Moet ik hiervoor nogmaals betalen of valt dit onder de service?
     
  2. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Dit is service, als je kapper een beetje aan klantvriendelijk doet. In de salon waar ik werkte, gold altijd twee weken 'garantie', en na de twee weken werd per geval bekeken hoe of wat.
    Jij hebt gebeld op dezelfde dat als de behandeling is geweest, en als je nog in de stoel had gezeten hadden ze het neem ik aan ook opgelost.
    Vaste klanten wil je behouden neem ik aan? Succes :)
     
  3. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Service lijkt mij, je hebt het wel goed uitgelegd dus?
     
  4. Tammie26

    Tammie26 Bekend lid

    18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Zeker service!
     
  5. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik heb het zeker goed uitgelegd! Een vriendin van mij is een paar weken geleden naar dezelfde kapster geweest en heeft hetzelfde laten doen. Ik nam haar als voorbeeld en ze wist precies wat ik bedoelde. We hebben het er zelfs nog uitgebreid over gehad wat het beste voor mijn haar zou zijn aangezien mijn haar vrij droog is. Maar ze wist zeker wat en hoe ik het wilde. Ik vond 80 euro voor het hele gebeuren al vrij prijzig, maar dat had ik er wel voor over. Ze zei dat het misschien zo kon zijn dat ik dinsdag 15 euro nog zou moeten betalen, maar daar ben ik het eigenlijk dus niet zo mee eens aangezien ik ook vind dat dit bij de service hoort.
     
  6. MHMW

    MHMW Niet meer actief

    Hoort bij service. Ik ben ook ooit terug gegaan nadat mijn haren waren geverfd. Ik was écht niet tevreden en mocht paar dagen later ook terug komen en werd gratis opnieuw geverfd. Die €15 zou ik dus echt niet betalen.
     
  7. Marieke4mei

    Marieke4mei Niet meer actief

    Ik vind service, mijn zus is ook wel eens teruggegaan en was ze niet eens vaste klant. Is gewoon gratis gedaan.
     
  8. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Absoluut service!
     
  9. Aloe

    Aloe Niet meer actief

    Service.
     
  10. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind ook dat het gewoon service hoort te zijn.
     
  11. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Service
     
  12. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Oké dat is duidelijk.. Het valt dus gewoon onder de service. Maar hoe pak ik dit aan? Gewoon dinsdag als ik daar ben even vragen of ik er voor moet betalen? En als ze ja zegt? Normaal ben ik absoluut niet op mijn mondje gevallen, maar in dit geval vind ik het een beetje lastig. Ik wil niet overkomen alsof ik er een gratis behandeling probeer uit te slepen, terwijl dat natuurlijk belachelijk is aangezien ik er al 80 euro voor heb betaald en ik gewoon niet tevreden ben.
     
  13. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als ze zegt dt je moet betalen
    Zou ik gewoob zeggen dt ze niet heeft gedaan wat je wilde endat dat niet hou fout is en je dus vind dat hun het gewoon moeten herstellen..
    Je heb er tenslotte genoeg geld voor betaald..

    Laat je niet ompraten, gewoon je poot stijf houden!
     
  14. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Ik zie het ook als service, maar helaas heb ik ook een keer moeten betalen. Was toen ik de eerste keer permanent liet zetten. Heb onwijs dik haar, dus het zakte uit. Na een week terug gegaan, nieuwe afspraak gemaakt, maar moest toen nog 40€ bijbetalen!! Fiftyfifty. Geen idee waarom ik daar mee instemde, aargoed, is alweeer paar jaar geleden. Vorig jaar weer permanent laten zetten, zelfde kapper, en zakte weer uit. Ben diezelfde dag nog terug gegaan, en smiddags hebben ze er een nieuwed overheen gezet, maar toen was het gelukifpg wel service!
     
  15. hopelessinlove

    hopelessinlove Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Service!
     
  16. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou als je 80 euro al hebt betaald
    dan is dat gewoon service.......

    wat doen ze in godsnaam voor 80,00?
    of is je kapper beetje erg duur?
     
  17. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik zou gewoon bellen en vragen naar de bedrijfsleider
    dan uitleggen dat je bent geweest maar niet hebt gekregen wat je wou hebben en gevraagt hebt.
    dan lijkt mij het sterk dat je moet bijbetalen
    aangezien je al 80,00 hebt betaald

    als ik knip en kleur ben ik 50,00 kwijt(20 knippen 30 kleuren)
    waarschijnlijk heb jij 2 keer kleuren betaald?
    en ze heeft alleen je uitgroei gekleurd zeg je zelf
    dus heeft ze niet gedaan wat je vraagt
     
  18. 2g4e

    2g4e Niet meer actief

    Ik zeg service
     
  19. Syl72

    Syl72 Bekend lid

    14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Ik zou vandaag nog even bellen, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Nu zit je jezelf ook op te vreten vermoed ik. Maar idd service hoor!
     
  20. Gijsje

    Gijsje Fanatiek lid

    29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik zeg ook service,zou vandaag even met de eigenaar/bedrijfleider bellen zodat je gelijk duidelijke afspraken kan maken en daar volgende week geen gedoe over hoeft te zijn.
     

Deel Deze Pagina