Hallo dames, Ik ben vandaag naar de kapper geweest. Heb duidelijk uitgelegd wat ik wilde, en ik moet zeggen het is wel mooi geworden maar toch niet wat ik wilde. Ik wilde een dip dye (donker boven, punten wat lichter), maar de kapster heeft eigenlijk alleen mijn uitgroei donker gemaakt. Een beetje lastig uit te leggen maar het is dus niet geworden hoe ik het in gedachten had. Ik kom al jaren bij dezelfde kapster, ben nog nooit terug gekomen omdat ik niet tevreden was. Ik heb vandaag nadat ik het thuis nog eens goed bekeken had de kapster gebeld en gezegd dat ik toch niet helemaal tevreden was. Ik kan Dinsdag langskomen om het nog wat bij te laten verven. Ze wist nog niet of ik hier voor moest betalen, dat moest ze even overleggen. Ik vind eerlijk gezegd dat aangezien ik een vaste klant ben, ik nog nooit terug ben gekomen omdat ik ontevreden was, en ik vandaag 80 euro heb betaald, ik dinsdag niks zou moeten betalen en dat dit onder de service valt. Wat vinden jullie? Moet ik hiervoor nogmaals betalen of valt dit onder de service?
Dit is service, als je kapper een beetje aan klantvriendelijk doet. In de salon waar ik werkte, gold altijd twee weken 'garantie', en na de twee weken werd per geval bekeken hoe of wat. Jij hebt gebeld op dezelfde dat als de behandeling is geweest, en als je nog in de stoel had gezeten hadden ze het neem ik aan ook opgelost. Vaste klanten wil je behouden neem ik aan? Succes
Ik heb het zeker goed uitgelegd! Een vriendin van mij is een paar weken geleden naar dezelfde kapster geweest en heeft hetzelfde laten doen. Ik nam haar als voorbeeld en ze wist precies wat ik bedoelde. We hebben het er zelfs nog uitgebreid over gehad wat het beste voor mijn haar zou zijn aangezien mijn haar vrij droog is. Maar ze wist zeker wat en hoe ik het wilde. Ik vond 80 euro voor het hele gebeuren al vrij prijzig, maar dat had ik er wel voor over. Ze zei dat het misschien zo kon zijn dat ik dinsdag 15 euro nog zou moeten betalen, maar daar ben ik het eigenlijk dus niet zo mee eens aangezien ik ook vind dat dit bij de service hoort.
Hoort bij service. Ik ben ook ooit terug gegaan nadat mijn haren waren geverfd. Ik was écht niet tevreden en mocht paar dagen later ook terug komen en werd gratis opnieuw geverfd. Die 15 zou ik dus echt niet betalen.
Ik vind service, mijn zus is ook wel eens teruggegaan en was ze niet eens vaste klant. Is gewoon gratis gedaan.
Oké dat is duidelijk.. Het valt dus gewoon onder de service. Maar hoe pak ik dit aan? Gewoon dinsdag als ik daar ben even vragen of ik er voor moet betalen? En als ze ja zegt? Normaal ben ik absoluut niet op mijn mondje gevallen, maar in dit geval vind ik het een beetje lastig. Ik wil niet overkomen alsof ik er een gratis behandeling probeer uit te slepen, terwijl dat natuurlijk belachelijk is aangezien ik er al 80 euro voor heb betaald en ik gewoon niet tevreden ben.
Als ze zegt dt je moet betalen Zou ik gewoob zeggen dt ze niet heeft gedaan wat je wilde endat dat niet hou fout is en je dus vind dat hun het gewoon moeten herstellen.. Je heb er tenslotte genoeg geld voor betaald.. Laat je niet ompraten, gewoon je poot stijf houden!
Ik zie het ook als service, maar helaas heb ik ook een keer moeten betalen. Was toen ik de eerste keer permanent liet zetten. Heb onwijs dik haar, dus het zakte uit. Na een week terug gegaan, nieuwe afspraak gemaakt, maar moest toen nog 40 bijbetalen!! Fiftyfifty. Geen idee waarom ik daar mee instemde, aargoed, is alweeer paar jaar geleden. Vorig jaar weer permanent laten zetten, zelfde kapper, en zakte weer uit. Ben diezelfde dag nog terug gegaan, en smiddags hebben ze er een nieuwed overheen gezet, maar toen was het gelukifpg wel service!
nou als je 80 euro al hebt betaald dan is dat gewoon service....... wat doen ze in godsnaam voor 80,00? of is je kapper beetje erg duur?
ik zou gewoon bellen en vragen naar de bedrijfsleider dan uitleggen dat je bent geweest maar niet hebt gekregen wat je wou hebben en gevraagt hebt. dan lijkt mij het sterk dat je moet bijbetalen aangezien je al 80,00 hebt betaald als ik knip en kleur ben ik 50,00 kwijt(20 knippen 30 kleuren) waarschijnlijk heb jij 2 keer kleuren betaald? en ze heeft alleen je uitgroei gekleurd zeg je zelf dus heeft ze niet gedaan wat je vraagt
Ik zou vandaag nog even bellen, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Nu zit je jezelf ook op te vreten vermoed ik. Maar idd service hoor!
Ik zeg ook service,zou vandaag even met de eigenaar/bedrijfleider bellen zodat je gelijk duidelijke afspraken kan maken en daar volgende week geen gedoe over hoeft te zijn.