Wij willen graag een videocamera hebben, maar er is zóveel keus.. dat mijn vraag aan jullie is; Welke hebben jullie? en bevalt hij goed? We willen geen fotocamera die ook kan filmen, maar écht een videocamera.. Ik ben benieuwd, alvast bedankt!
Wij hebben een sony camera gekocht. Krijg nog 50 euro terug op de camera. wij hebben deze Foto Booms | Sony HDR-PJ200EB (zwart) + 50.- cash back! | Prijs € 284.00 | Productinformatie | Online Kopen Als je nog wat wilt weten pb me maar.
wij hebben vorige maand de jvc HD everio GZ-EX210 gekocht. kostte 219 euro. de reden dat we deze gekocht hebben is omdat er veel optische zoom op zit (40x)!! en hij filmt ook bij weinig licht (savonds, snachts, donker huis) erg goed. Ander voordeel is dat er ook geen blikkerig geluid is. Owja en hij heeft zowel een automatische scherpstelling als een handmatige. En full-hd + prima accu.
Gisteravond nog even geshopt, en gekozen voor de jvc everio gz-ex215 ook omdat deze kan communiceren met smartphones en omdat hij WiFi heeft! Helemaal blij met mijn camera!