Herkent iemand deze plekjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Esthertje, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Youri heeft deze plekjes op zijn been, rug komen ze nu ook het lijkt ook een beetje op blaasjes. Zouden het waterpokken zijn of van zijn Bmr prik van vorige week dinsdag? Herkent iemand deze plekjes?

2. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Hoi hoi,

reacties op de bmr kan lichte koorts en lichte huidirritatie zijn.

Waterpokken begint vaak met verkoudheid. Na een paar dagen verschijnen platte rode vlekken op de huid die na een tijdje veranderen in blaasjes gevuld met helder vocht.

3. hey esther

ik denk idd van de spuitjes ze hebben t hier gezegd dat hij uitslag kon krijgen of wel bultjes maar nu weet ik niet meer hoe ze heten waterpokken ofzo iets,anders moet je je buro eens bellen morgen ofzo,youri heeft er gelukkig geen last van gehad!

succes met youri

groetjes krullie/esther

4. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groningen

Waterpokken is een 'kinderziekte' opzich...dat krijg je niet van iets.
    Dat neemt niet weg dat t alsnog wel een reactie op de prik kan zijn...maar ik zou eerder aan waterpokken denken..

Jeukt t ook?

5. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    @mirwar, Jeuk volgens mij niet echt, wat ik wel merk is dat de huid een beetje klammig/vochtig is, daar waar de bultjes zitten!

Maar hoe merk je aan zo'n kleintje dat ze jeuk hebben, gaan ze dan echt al krabben?

@Krulliewullie/Esther, ik ga er morgen denk ik ff naar toe, ze hebben inloopspreekuur morgen ;)

6. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groningen
    Ja met 1 jaar en 3 maanden denk ik wel hoor....En zo niet dan zullen ze wel geiiriteerd/gefrustreerd/verdrietig zijn omdat ze niet kunnen krabben.

Ben benieuwd wat ze zeggen morgen!

T zijn in elk geval geen muggenbulten?

7. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Nee is inderdaad niet het geval, hij heeft de hele dag lief gespeeld en niet mopperig geweest. Muggebulten zijn het zeker niet.

Dank je voor het meedenken in elk geval, en ik laat het morgen even weten ;)

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hoi zoals ik het op de foto zie zijn ze precies hetzelfde als Dano ook af en toe heeft. vooral op zijn bovenbeentjes en bovenarmpjes.

ben er een keer mee naar de HA geweest en die had het over een huidschimmel, (ringworm achtig) ik heb er een hormoonzalfje voor gekregen wat maar 4 dagen gesmeerd mag worden en daar werd het minder mee. ze zijn er soms nog alleen niet zo vlammend rood meer.

Hij heeft er geen last van is niet jengelig of koortsig.

wat Dano had is verder ook onschuldig.

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

toch nog even goed bekeken er zit een klein verschil in de plekjes van Dano waren niet klammig, maar eerder droog en er was geenwit randje om het plekje heen. maarja wie weet.

ben benieuwd

10. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Zaten er bij Dano ook witte puntjes op?

11. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Ik vind het er toch wel uitzien als insectenbeten. Heeft hij het alleen op zijn been?

12. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Nee ook op zijn rug, en in zijn nek, en op zijn arm een paar!
    Maar wat ik mij ook zat te bedenken, ik heb een andere waspoeder gebruikt, zou het daar wat mee te maken kunnen hebben?

13. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hij komt net zijn bedje uit, en ze zijn bijna helemaal weg. Dus wat het geweest is, geen idee!

Bedankt allemaal voor de tips!

14. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Jeetje, wat apart hè! Wel fijn dat ze weg zijn :)

Deel Deze Pagina