Mijn dochter, 4 jaar, is gewoon met korte broek op schoolreisje vandaag. Jas kreeg ik mee terug van de juf, was om 9 uur in het zonnetje al flink warm hier.
ik laat het vaak gebeuren wat ze aantrekken. Adviseer ze als het bv koud is. Dochter wilde vanmorgen ook korte broek aan en ik vertelde dat dat misschien nog aan frisse kant was, maar zij zei dat ze het in de klas altijd zo warm heeft....Kinderen hebben het vaker warm dan wij, zijn steeds bezig...
Ja hoor hier wel. Zoon loopt het liefst 12 maanden per jaar in een kortr broek. Maar het was vanochtend al heerlijk hier. Met dit weer doen we dan wel gympen onder de korte broek en niet direct sandalen erbij. Dochter had een korte rok en kniekousen eronder. Die kniekousen zijn tussen de middag uit gegaan. Ik ben zelf een enorme koukleum maar loop ook met blote benen hoor.
De jongste met een rokje en T-shirt en sandalen, wel een 3/4 legging er onder, ze wilde zonder maar vind ik dan voor op school weer net iets te bloot. Als ze valt liggen direct haar benen open, ze kan hem natuurlijk altijd uittrekken. Vanmorgen was het nog wel fris maar vanmiddag heerlijk zomerweertje.
Met 21 is het vaak nog een lange broek, t shirt. Als het smorgens nog fris is een vest of zomerjas. Boven de 21 een korte broek als hij dat wil.
Hier vanmorgen korte broek, tussen de middag mocht hij die omwisselen maar dat wilde hij niet. Vond het vanmorgen vroeg nog te fris, zeker op de fiets.