hallo, wie kan en wil mij alles vertellen over cholestase... ook ervaringen zijn welkom... ik heb bij mijn eerste ook cholestase gehad en ze hebben me toen gelijk ingeleid... nu had ik een iets verhoogde waarde vorige week die was namelijk 12... wel ben ik deze week begonnen met ursochol 900 per dag... maar wie is er vroeger dan 37 weken ingeleid vanwege dit probleem en wat waren jullie waardes???
ik heb bij beide cholestase gehad, geen idee wat mijn waardes waren, ik ben alleen bij beide al een maand te vroeg bevallen, heb daar dus geen ervaring in, ik denk dat je daarvoor het beste bij de gyn kunt wezen, wel weet ik dat je bij hevige cholestase voor de 37 weken het beste kunt bevallen omdat daarna de kans op doodgeboorte groter word.
Ik had bij de eerste ook cholestase. Ben ook niet bekend met de waardes, maar kreeg ook ursochol! Ben met 38weken ingeleid. Met de medicijnen kunnen ze de cholestase goed onder controle krijgen en de waardes naar beneden krijgen, dus dat betekend niet altijd dat je te vroeg moet bevallen. Succes!