waarom voel ik het nu nog niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama aes, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    zijn er ookmeer aanstaande mama s die rond de 21 week week de baby nog niet gevoeld hebben. mijn geduld begint een beetje op te raken
     
  2. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Gerdien,

    Ik ben 19 weken zwanger maar zit er stiekem ook wel een beetje op te wachten ;)
    Zolang echter bij de vk blijkt dat alles goed gaat maak ik me niet echt zorgen.

    En straks voel je je kind elke dag/uur dus we zullen gewoon nog evne geduld moeten hebben!
     
  3. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    Als het je eerste zwangerschap is kan het wel ff duren hoor soms voel je een klein plopje in je buik je denkt dan waarschijnlijk dat het je darmen zijn maar das de baby als hij dalijk een stukje groter is voel je het wel meer.
    Bij mijn eerste voelde ik het rond 22 weken voor het eerst ik heb het daarvoor vast eerder gevoelt maar ik dacht altijd dat zijn me darmen of me maag:)
    Bij me tweede zwangerschap weet ik waar ik op moet letten en met 15 weken voelde ik het al!

    groetjes joella
     
  4. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Hoi,

    Ik voel de kleine sinds 16,5 week. Je moet je echt concentreren en erop letten anders denk je echt dat het je maag/darmen zijn, zo zacht zijn ze nog. Maar het komt binnenkort wel!
     
  5. Marije

    Marije Actief lid

    17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Bij deze (derde) zwangerschap voelde ik de kleine pas met 24 weken. De eerste zw.schap met 15 weken en de tweede zw.schap al met 13 weken. Het is dus echt heel verschillend wanneer je de kleine kan voelen. Het licht er ook aan hoeveel ruimte de kleine in jouw buik heeft, de mijne kon onwijs druk bewegen zonder dat ik iets voelde, en of de placenta aan de voorkant ligt, dan voel je 'm ook later. Nog geen zorgen maken hoor!
     
  6. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    ik ben nu bijna 19 weken en ik weet niet of ik nou wel of niet wat gevoeld heb, ik voel wel bijna elke dag iets bewegen, maar of dat nu mijn kindje is, ik heb geen idee, het is zo zacht en je moet je er inderdaad echt op concentreren, het is gebeurd voor je het weet en dan denk ik, was dat het nou..

    ik hoop voor je dat je snel wat voelt.

    gr. cindy
     
  7. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.040
    4.230
    113
    Ook ik heb het idee dat ik nog niet echt iets voel, soms twijfel ik wel maar de dingen die ik voel zijn zo kortdurend dat ik niet eens tijd heb om echt te voelen wat en waar.
    Ook ik maak me hier wel eens bezorgt over maar gelukkig mag ik volgende week weer naar de verloskundige, horen we in ieder geval het hartje weer even.

    Groetjes
     
  8. Niet meer actief

    Hte ligt ook vaak aan de lokatie van de placenta als deze aan de buikwand zit kan het zijn dat je de kleine pas laten gaat voelen omdat er eigenlijk een groot stoot kussen voor zit.

    Meetsal rond de week of 27 moet je echt de kleine elke dag meerdere malen voelen daarvoor hieft dat nog niet dacht ik
     
  9. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik zie dat je deze vraag ook aan de verloskundigen gesteld hebt, dus ik zal op deze maar een slotje doen.

    Liefs kathy
     

Deel Deze Pagina