Zitzak ofzo?

Discussion in 'De lounge' started by mm7, Dec 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Mijn kinderen ontsnappen uit hun wippertje, nu wil ik wel dat ze een lekker plekje hebben om te zitten, en af en toe een tekenfilmpje te kijken, en gewoon lekker bij ons te zitten. In een kinderstoel is dat niet zo leuk, dan zitten ze zo hoog, die gebruiken we dus alleen voor het eten. Nu dacht ik aan een zitzak, maar welke dan? Gewoon zo n vierkant? Of zo n zitzak stoeltje van sit n joy? (Blijven ze daar in zitten?) Ik wil het niet te hoog, want en bang dat ze dan vallen, en ze zitten nog niet zo heel goed en stevig, alleen mijn zoon. Ze moeten er zelf kruipen vanaf kunnen... Iemand tips?

2. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Wij hebben voor beide kinderen een doomooseat doomoo collectie

Ze zijn niet goedkoop maar wij hebben er vanaf de geboorte al heel veel plezier van. Ondertussen gaat die van mijn zoon alweer 5 jaar mee.

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    De Doomoo heb ik ook naar gekeken, die lijkt mij alleen zo hoog, ben bang dat als mn kinderen er opzitten, dat ze dan omvallen nu ze nog niet zo mobiel zijn.... Ze lijken me wel ideaal na de geboorte... wie weet voor de baby op komst?

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Wij zijn na de wipper overgegaan op een fatboy en tot op de dag van vandaag zitten ze daarin(ze zijn nu 3 en 5)
    Ik vind het een ideaal ding!

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Gewoon zo n fatboy zitzak?

6. stef25

stef25 Bekend lid

Mar 9, 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook Doomoo. Zit ook een riempje bij. Zijn echt ideaal. Heb er 2 staan en ze worden dagelijks goed gebruikt.
    Nooit spijt gehad van deze aankoop

7. singa

singa Niet meer actief

Ik heb het stoeltje van de prenatal. Ze is er nu nog te klein voor maar mijn nichtje gebruikt hem al wel. En die vind hem helemaal geweldig.

8. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    Ik heb op marktplaats een leuke woezel en pip fauteuil gekocht (hij is er ook in de nijntjes variant) en daar zit ze al een paar maanden heerlijk in. Misschien een optie? Een zitzak heb ik ook maar vindt ze niet zo heel veel aan dus mocht mijn oudste hem weer terug op haar kamer.

9. Mon

Mon Fanatiek lid

Jul 6, 2011
    1,135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden voor de geboorte van onze dochter al een fatboy liggen en die vond en vindt ze geweldig. Volgens mij heb je die zakken ook wel van andere (goedkopere) merken. Ik heb hem toendertijd besteld met de rentepunten van de ING. Scheelt een hoop in de kosten.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Hier hebben we ook een fatboy en die is echt ideaal!! Maar we hebben ook 2 van die stoeltjes van de prenatal en die worden hier ook veelvuldig gebruikt :D. Succes met uitzoeken!

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ik ben eruit.. Wil graag een zitzak maar die stof vind ik niks, dus laat er nu 1tje maken van pttpost zakken, is wel even levertijd... Maar ik kom een foto showen zodra ik hem in huis heb! Thnx voir de tips!

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ben heel benieuwd! Lijkt me idd ook we heel gaaf! :D

Share This Page