Vraagje?

Discussion in 'Zwanger worden' started by hope77, May 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hope77

hope77 Actief lid

Dec 11, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds vandaag last van erg veel dikke witte afscheiding. Zijn er meer die dit hebben na de eisprong? De vorige rondes hier geen last van gehad.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Normaal heb je dat rond de eisprong en is dat vruchtbare afscheiding, ik had dat zelf ook rond de eisprong.

3. hope77

hope77 Actief lid

Dec 11, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik zit inmiddels op 5dpo, dan ook nog?

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Rond je eisprong moet het toch juist helder en draderig zijn? Dat witte komt geloof ik later weer.

5. twijfelmeisje

Dec 14, 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had altijd rond mij eisprong cervixslijm. Dit is indd dradig en meestal doorzichtig. Na mijn eisprong last van witte afscheiding...en...zwanger!
    Heb dit alleen gehad toen ik zwanger was.
    Bij de eerste zwangerschap dan wel te verstaan, bij mijn huodige zwangerschap had ik dit helemaal niet.
    Maar dit zou voor jou dus best een goed teken kunnen zijn:)

6. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    Ik heb wel vaker na mijn eisprong nog wittige afscheiding, maar niet belachelijk veel zoals je rondom de eisprong hebt.

@Hope: Heb je met ovulatie-testen je eisprong bepaald? (Dit omdat je het zo duidelijk lijkt te weten.)

Maar goed; witte afscheiding na eisprong (wat niet kriebelt of jeukt, want dan moet je denken aan een schimmelinfectie) kan dus gewoon zijn, maar wordt ook wel als zwangerschapssymptoom gezien. Ligt denk ik aan wat er voor jou lichaam normaal is.

Ben je al lang met de pil of spiraal oid gestopt? Zo ja, dan kun je dus voor jezelf nagaan of het deze maand anders is!?

7. hope77

hope77 Actief lid

Dec 11, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik had een smiley op de digi ovulatietest van cb. Ben sinds september 2012 gsstopt met de pil. Heb vorige maanden dit niet zo strek gehad. Afwachten maar..

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Spannend :D

9. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ik heb dat 2 rondes gehad (niet opeenvolgend). Dikke witte afscheiding tussen mn ei en nod. 1 was ik niet zwanger, de andere wel, kan je dus helaas geen antwoord geven, maar hoop het wel voor je! :)

10. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Ik heb altijd op 6DPO een dikke klodder afscheiding. Alleen die dag en daarna is het weer weg..
    Maar ik ga voor je duimen dat het iets betekend!

11. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Ik ben wel eens een hele cyclus lang "versnot" ( zelfs mijn neus leed eraan!) Maar ik hoop dat het voor jou gewoon een goed teken is!

12. hope77

hope77 Actief lid

Dec 11, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds vanavond ook last van rozige afscheiding. Hopelijk innestellingsbloeding.We wachten af..

Share This Page