hoi meiden ik had vandaag ongesteld moeten worden maar der is nog geen teken van ongesteldheid elke maand een dag van te voren heb ik buikpijn en rugpijn nu heb ik die niet heb gister een test gedaan maar was negatief was dit te vroeg of moet ik gewoon uit gaan op nega
je lichaam is geen robot (gelukkig ook maar hihi) dus kan prima dat je of wat later bent, of gewoon te vroeg nog getest hebt. spannend en hopelijk heb je snel duidelijkheid
Het kan zijn dat je wat later ongi word of dat je te vroeg getest hebt, Hoe regelmatig je cyclus ook is, het kan altijd wat anders zijn, bijvoorbeeld wat later of wat eerder, ondanks je altijd regelmatig ongi bent kan het altijd gebeuren. ik hoop dat je te vroeg hebt getest en dat je toch zwanger bent!
Ik heb heel toevallig ook gisteren negatief getest! Echt omo wit. Moet vandaag ongesteld worden en is tot nu toe niet gebeurt... wel hele tijd vanaf donderdag buikpijn alsof je ongesteld gaat worden...
ik wacht nog even af ben ik donderdag nog niet ongesteld dan doe ik nog een test en ga ik een afspraak maken bij de dokter ik ben alleen als ik net wakker ben misselijk maar met half uurtje urrtje is het weg
hoi hoi! Ik las even mee, en zo voelde ik me zaterdag.. nu inmiddels 4 dagen overtijd, ben 3 maanden terug gestopt met de pil, en had wel meteen ongeveer een regelmatige cyclus. Dus kan weer alle kanten op..maar heb nergens geen buikpijn te bekennen nog...... ga morgen maar als ik nog niks heb een testjes wagen, want heb 2 weken terug wel een "hele" lichte bloeding gehad.. Jullie ook succes!!
ik ben net ongesteld geworden helaas maar aan de andere kant is de onzekerheid weg hoop bij jullie mooite testen meiden
ja heb nu wel buikkrampen, dus vrees toch dat ik ongi ga worden! we zullen zien.. en anders op naar de volgende ronde! maar je zit nu steeds zo in onzekerheid.. wel of niet .. pff!