Vandaag is mijn NOD. Mijn cyclus is altijd 28 dagen. Maar nu had ik deze keer pas op CD21 een posi ovutest. Ik zit nu dus op CD29. Maar ik durf toch niet te testen omdat ik bang ben dat het te vroeg is gezien datum posi ovutest. Maarja aan de andere kant ben ik ook heel nieuwsgierig. Wat zouden jullie doen?
Ja ik zit echt in dubio... Hahaha. Heb twee testen in huis dus theoretisch zou het kunnen. Maar ik zit een beetje met die late posi test en de tijd tot NOD. Dus misschien is het nu wel later...
ik zou er gewoon 1 doen.. is ie negatief dan kan t alsnog zo zijn dat je cyclus iets langer is...de hoop is dan niet vervlogen..en buiten dat zit je dan 2 dagen voor je NOD.. met een LF van 11 dagen..(vorige maand).. dus ik zou de gok wagen, maar volg je eigen gevoel.. doe wat prettig voelt..
Denk dat ik toch nog even wacht. Hoe moeilijk ook Misschien morgen als er vandaag nog totaal geen tekenen komen. Heb normaal altijd twee dagen voor NOD altijd al wel wat bruin slijm enzo. Nu niks...
ik vind het ook wel knap dat ik het nog niet gedaan heb eigenlijk. Maar ik wil mezelf ook niet blij maken met een dode mus... Lastig hoor. Dit weekend ook loge's hier dus niet handig om dan te testen. Althans, dat vind ik dan... Ik probeer het in ieder geval uit te stellen tot morgen...
Ik vind het knap dat je je kan inhouden zeg.. Das namelijk niet mijn sterkste punt. Succes en ik duim voor roze!!
Nope. Heb me nog steeds in kunnen houden. Ook omdat ik vanmorgen beetje buikpijn had. Dacht dus dat ik ongesteld zou zijn maar nog steeds geen spoor. Wordt nu wel spannend en ben benieuwd hoelang ik nog kan wachten. Vind het wel heel knap van mezelf
Wat sterk van je zeg, dat je je nog kan inhouden. Whahahaha, ik had hem al gelijk gedaan Succes morgen!
Poema, als je kan wachten zou ik nog even wachten. Vind het knap van je. Ik ben nu overtijd en wordt gek, omdat ik geen positest heb en ik heb het gevoel dat het weleens raak zou kunnen zijn. Toen ik vorige keer zwanger was (werd mk), testte ik pas na 11 dagen vet posi, na 8 dagen licht streepje. Maar ik ben ook altijd stipt op tijd. Pff, succes met wachten en hou ons op de hoogte
en en en en en ????? pffff je houdt ons wel in spanning hoor en hoe knap ik t ook van je vind.. IK VIND T TIJD VOOR EEN TEST!!!!!!!!!
Vanmorgen getest met test van Zwanger&kids en helaas negatief... Heb ook spontaan vandaag bruinverlies. Denk dus dat het er gewoon aan zit te komen. Op naar de volgende keer dan maar. Wel erg leuk dat jullie zo meeleven! Top!