hebben jullie eerst vruchtbaar slijm en dan een posi ovu test? of hebben jullie als je vruchtbaar slijm hebt ook vaak tegelijk een posi ovu test?
ik heb meestal eerst slijm en dan pas een positieve test. Volgens mij een dag of 3 a 4. Als je ouder bent heb je maar 1 of 2 dagen slijm, dacht ik...
Ik heb geen flauw idee eigenlijk.. Maar ik had gisteren een positieve ovulatie test (dat denk ik) en ik heb helemaal geen slijm.. Meestal komt dat ook pas later in de maand bij mij.. heel apart. Bekijk bijlage 107943
Ik heb 3-5 dagen vruchtbaar slijm en dan een positieve ovutest. Ik ben 43 maar ervan uitgaande dat je als je ouder bent minder hormoon aanmaakt....dan zou het misschien wel kunnen maar ik heb daar geen last van. Wat trouwens helpt is in de periode voor de de ovulatie elke dag veel groene thee te drinken en sommige mensen zweren bij grapefruit. De groene thee drink ik echt veel voor de ovulatie maar ben niet zo dol op grapefruits dus die laat ik maar liggen.
Ik heb ook altijd een dag of 3 slijm en daarna een positest.... Nessy: waar is die groene thee goed voor dan? Een beter eitje of zo? (serieuze vraag hoor! )
Marije1980.....er is geen echt onderzoek naar gedaan maar men zegt dat het drinken van een paar kopjes groene thee per dag voor de ovulatie ervoor zorgt dat je meer vruchtbaar slijm aanmaakt.Er is hier geen bewijs of zo voor maar er staan wel verschillende stukjes online hierover.Ik vind groene thee lekker dus dacht laten we het maar doen. Het kan tenslotte geen kwaad. Het kan natuurlijk ook zijn dat extra vochtinname ook hiervoor zorgt.
@Nessy: ahaaa, op die manier. Jeetje, zo leer ik weer eens wat! Hihihi, misschien heeft het idd ook wel met het extra vocht te maken. Proberen kan geen kwaad idd, bedankt voor de tip!