Hallo allemaal Ik heb hier wat ovu testen van mijn vriendin , en we kijken ons scheel op die dingen .. Ik hoop dat iemand hier wijs uit kan is het ei nu geweest of niet ?? deze is van gister
Hoi Mylio, Ik had gistyer net zo'n test als jouw vriendin... Ik heb toen ook een foto geplaatst. Toen werd er gezegt dat ie nog niet helemaal positief was, dus nog even doortesten. Zojuist getest, en bijna wit!! Dus ik begrijp je onduidelijkheid. Ik kan je dus geen antwoord geven.... alleen steun, dat ze niet de enige is die er niets van snapt. Succes!
Op die 2e foto zie je toch duidelijk dat de laatste test een stuk lichter is. Ik kan alleen maar mijn ervaring delen en dat is ik met diezelfde type ovulatietesten beide keren zo'n positieve test heb gehad (nooit duidelijker) en dat ik beide keer dus ook zwanger bleek. Dus ik zou zeggen, dat die ene wel positief was (puur omdat dit voor mij wel altijd was)
nee is nog niet helemaal positief idd. nog even doortesten zou ik zeggen. hopelijk snel een posi test
Die opmerking krijgt elke vrouw die zwanger wil worden en indd het is positief bedoeld ,... maar ook elke vrouw weet dat je je onbewust er toch mee bezig houd...