Nou zeg,sinds vanmorgen heb ik ineens 7 vette puisten Echt niet normaal gewoon ! Ik heb normaal haast nooit puistjes... Zou dit komen omdat mn lichaam nu zo aan het veranderen is ? Sinds dat ik gestopt ben met mn pil op 15 maart ben ik ook gelijk begonnen met etos zwanger worden,daarna zijn mn borsten (tepels)wel wat gevoeliger geworden. Maar nu ook nog die puisten ! Liefs Tries.
Ik heb ook enorm veel last van plekjes op mn rug en gezicht sinds ik gestopt ben met de pil vorig jaar november Heb er zelfs in de pubertijd niet zoveel last van gehad...
Tja, sinds het stoppen met de pil (oktober 2007) zit ik er ook onder.... Tenminste, mijn rug zit onder de pukkels en mijn gezicht ook.... En dat terwijl ik met de pil zo'n mooi gaaf huidje had. Ik hoop nu ook dat als ik zwanger ben, die pukkels verdwijnen. Ik lijk wel een puber, ondanks mijn 33 jaar! Ik probeer ook van alles, maar die pukkels blijven. Het is toch een teken dat dat dan van binnenuit komt (hormoonkwestie).
Pukkels verdwijnen wanneer je zwanger bent? Toen ik met de pil stopte kreeg ik ook meer pukkels en nog voor ik wist dat ik zwanger was, had ik er opeens veel meer! Gelukkig in mijn nek en op mijn rug, maar zwanger worden is dus geen remedie! Maar ja, je moet er wat voor over hebben he
OW! Het kan dus ook nog erger worden als je zwanger bent! ....Ik heb nu al zo'n puistenkop..... ..... Maar inderdaad, je moet er wat voor over hebben! Als ze ooit maar weer weggaan, dat is het belangrijkste!
Herkenbaar hoor. Ik heb ook pukkels op mijn rug en in mijn nek. Gelukkig niet heel erg in mijn gezicht. Maar volgens mij komt dat door je stopt met de pil. Die onderdrukt die krengen als je de pil slikt... Helaas een nare bijkomstigheid.
Hier nog zo een. Heb nu geloof ik drie permanente rode vlekjes waar ze hebben gezeten en telkens als er een weg is, komt de volgende alweer. Om gek van te worden!
Hier ook een pukkelmonster. Een maandje na het stoppen met de pil begon de ellende weer, net als in mijn puberteit. Kleine puistjes, mee-eters, en ook van die onderhuidse bulten...bah! Maar ik heb ze inmiddels alweer aardig onder controle. Mijn gezicht is in ieder geval weer pukkelvrij (nog niet vlekvrij, maar daar hebben we make-up voor 8) ), nu mijn rug nog. Ik heb een onwijs goed spulletje van de dok gekregen: Stiemycin (hoop dat ik het goed schrijf). Het is een antibioticavloeistof in een flesje met een depper erop. Daarmee moet je 's ochtends en 's avonds deppen, en het werkt als een trein! Ik gebruik ook nog slakkengel. Het klinkt heel goor, maar je moet er gewoon niet bij nadenken Het ziet er ook niet uit als slakkenslijm of zo, dus prima te doen. Dat, in combinatie met die Stiemycin, werkt heeeuuul goed bij mij.
Dat van dat slakkenslijm heb ik eerder gehoord inderdaad, maar dat is toch heel erg prijzig? Ik idem zit onder de puisten, tis verschrikkelijk, zie nu al tegen de zomer op! Gets
Het is niet goedkoop nee. Ik ben nu aan de tweede pot bezig. De eerste pot was een aanbieding van zo'n reformwinkel, afgeprijsd van 60 naar 20 euro. De pot die ik nu heb is een extra grote van 120 ml. van de Tuinen, die was afgeprijsd van 55 naar 28 euro. Maar als hij niet was afgeprijsd had ik hem ook gekocht...het werkt gewoon echt heel goed. Bij mij in ieder geval. Ik heb namelijk ook negatieve dingen erover gelezen op internet. Het zal per persoon verschillen denk ik.
Hier nog zo'n puistenkop..vreselijk! Ik heb ze ook gekregen toen ik gestopt ben met de pil..ze blijven maar komen! In mijn gezicht zijn ze t ergste..in mijn nek en op mijn bovenrug heb ik er ook steeds meer...maarja make up doet wonderen..haha
hier nog zo'n lopende hymalajagebergte (vast niet goed getypt) ook sinds het stoppen met de pil. mn rug ziet er niet uit! ik ben nog geen dag pukkelvrij geweest in mn gezicht. heb ook dat slakkenslijm maar werkt bij mij niet echt.
Ook bij mij werden de pukkels steeds erger na het stoppen met de pil (14okt). Voor de pil had ik als pubertje niet eens zoveel pukkels. Me schouderbladen zitten helemaal onder met vandie rode onderhuidse dingen. Me gezicht ziet er wel goed uit omdat ik de dode zee producten gebruik van de tuinen en dat werkt echt super bij mij maar ook me gezicht zat eerst onder. Verder probeer ik me rug goed te scrubben en stip ik de pukkels op me rug aan sinds eergisteren met Tea Tree Lotion/Pickelstift dat werkt ook enorm! Echt troep hoor die pil...
Nou, gister heb ik dus ook mijn eerste 2 pukkels ontdekt, op m'n voorhoofd en op m'n borst. Ik ben pas net gestopt met de pil maar ze zijn er al, haha. Als puber had ik er volgens mij niet zo veel. Maar hopen dat het er niet meer worden. Ik heb nu van de clearasil zo'n soort stift waarmee je de puistjes moet aanstippen, na ongeveer 3 dagen zijn ze dan weg. werkt best wel goed. Misschien heeft iemand er wat aan.