Hoelang ben je al gestopt met de pil? Miss kan je nog aan het ontpillen zijn, en pijnlijke borsten kan ook een voorteken zijn van je ms bv.. daarom hoef je niet zwanger te zijn. Er zijn zoveel kwaaltjes die duiden op een zwangerschap maar daar zijn ook veel kwaaltjes bij die sommige vrouwen ook gewoon krijgen voor de ms erdoor komen.. dus het is altijd wat afwachten. Dacht je zwanger te zijn door alleen pijnlijke borsten te hebben? of heb je nog andere kwaaltjes? Als je ms nog niet zijn doorgebroken tegen vrijdag zou ik nog eens testen wie weet heb je te vroeg getest.. succes!
Ik slik al 3 jaar de pil niet meer. Normaal heb ik geen last van een komende menstruatie. Pijnlijke borsten heb ik maar 1x eerder gehad, en dat was toen ik zwanger was van onze eerste zoon...
Misschien toch nog iets te vroeg getest en dus twee weinig hcg? Of misschien is de test niet zo gevoelig? Ik weet niet welke je hebt gebruikt. Ik heb gisten, 1 dag voor nod, negatief getest met een kruidvat test. Vandaag heb ik geen test gedaan maar heb wel testen in huis gehaald. Ik heb ook allemaal klachtjes die ik tijdens mijn eerste zwangerschap had en verder nooit. Misschien nog eens testen over wat daagjes? Groetjes mik
Ik heb dat echt elke maand. De ene maand wat erger dan de andere. Maar ja als jij het nooit hebt is het natuurlijk wel opvallend te noemen. Ik hoop het voor je dat je gewoon wat te vroeg was met testen.
Misschien was je toch wat te vroeg? Ik heb wel vaker gevoelige borsten, maar als jij het nooit hebt is het misschien toch wel een teken. Was je zeker van je ei?
Ei gewoon berekend (dus geen ovu test), afgelopen 4 maanden (zo lang zijn we bezig) altijd stipt op tijd ongesteld geworden. Kruidvat test gebruikt nu. Ik kan me ook niet herinneren wanneer ik bij mijn vorige zwangerschap heb getest, maar volgens mij was dat wel op/voor mijn NOD..