Hallo meiden, Ik ben nu bijna 9 weken zwanger maar , maar voel me totaal niet zwanger! Ik heb wel duidelijk de innesteling gevoeld, en twee dagen na me nod posi test gehad. Heb 5 dagen later nog een test gedaan en weer posi test. Maar tot op de dag van vandaag totaal geen symptomen, wel merk ik dat mijn borsten zeer gespannen zijn en erg pijnlijk, voornamelijk mijn borts spieren, en mn tepels. Heb nu ook sinds enkele dagen bandenpijn! Dacht echt (kan dat nu al?) en volgens de vk kon dat makkelijk! Heb de 14e mijn eerste termijn echo, maar heb er toch wel een dubbel gevoel over. Herkent dit ook iemand?
Hier ook! Vanaf week 5 tot 7 gevloeid, maar kloppend hartje. Had een hematoom. Hartje klopt nog steeds! En 0,00 aan klachten itt bij m'n zoon....
@angelina: gespannen borsten en bandenpijn zijn ook symptomen Je hoeft (gelukkig) niet kotsmisselijk en super vermoeid te zijn!
Al snap ik je onzekerheid! Ben stiekem zelf graag mijn vermoeidheid kwijt, maar het geeft wel een bevestiging (al zijn veel zwangerschap symptomen geen garantie voor een goede zwangerschap) Ben je ook niet sneller geïrriteerd/emotioneler
Ruilen? wil inderdaad mijn vermoeidheid ook wel kwijt.. en ben met vlagen zo verschrikkelijk misselijk.. heb ik echt een hekel aan.. maar goed alles voor het goede doel!