[FONT="]Ik weet niet waarom ik nu weer een sprankeltje hoop heb[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Volgende maand starten we met IUI, normaal morgen menstruatie[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Mijn schoonzus moet vandaag bevallen, net vertelt weer een goede vriendin dat ze zwanger is ([/FONT][FONT="][/FONT][FONT="]en ze hebben toch wel 3 maanden moeten proberen seg[/FONT][FONT="][/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="] GRRR[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="] Wij zijn een jaar bezig!), en echt ik loop zooo emotioneel[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Lees nog maar een smsje van mijn vriend en krijg tranen in mijn ogen[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Herkenbaar als in: eerste zwangerschapssymptoom of herkenbaar als mijn menstruatie zit eraan te komen?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Help? [/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Groetjes [/FONT]
Beide . Ik vrees dat je op basis van emotioneel zijn echt niets kan zeggen over zwanger of ongi... Ik hoop dat je ongi uitblijft en dat de IUI niet nodig is!
kan allebei helaas. maar ik snap je heel goed hoor! dat het moeilijk is als dat allemaal om je heen gebeurt en jij ook zo graag wil. hoop dat je zwanger bent, en ander snel wordt! het komt vast goed, meis, hou je taai. lfs c
Toen ik zwanger was , was ik echt heel anders emotineel. Als ik ongie moet worden ben ik altijd emotioneel maar toen ik zwanger was , was dit wel heel anders eigenlijk... Spannend het kan wie weet... Misschien een testje wagen
Dat is denk ik voor iedereen anders. Ik was zelf nooit zo'n emotioneel type, maar sinds ik zwanger ben... Ik duim voor je!!
Ik kan anders ook wel vrij emotioneel zijn... Is met momenten... Mijn schoonzus is net bevallen trouwens ! Jongentje, 53cm, 4kg880 ! Ga morgen misschien wel een testje doen. We vertrekken vrijdag op weekend, als ik dan eens iets wil drinken van alcohol... Thx voor de support !