Vandaag NOD! Update: Game over

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pim, 8 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    ik duim met de rest mee. Ik hoop het voor je dat je zwanger bent! Duim, duim, duim....

    liefs,
    Cleo
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ohhhhh Pim , spannend :)
    Ik zal voor je duimen en hopen dat je zwanger bent ( en dat je een positest krijgt al heb je een hekel aan die dingen ;) )

    Groetjes Joyce
     
  3. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    Ook ik duim mee spannend !!!!!!!!!!!!1

    liefs caroline
     
  4. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Pim, ik duim ook voor je (heb je net ook een pb'tje gestuurd)!
    Bij mij wordt het ook weer spannend. Mijn NOD is pas over een dikke week, maar ik merk wat dingen aan mijn lijf waardoor ik zoiets heb van: misschien????

    Groetjes, Wendy
     
  5. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Voor jou dan ook spannend Wendy! Mijn duimen blijven draaien. Als ik later artrose in mijn duimen heb, weet ik waarvan ;)
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nog geen :evil: :evil: hier!

    Voel eigenlijk niets, niet echt zwangerschapssymtomen, maar ook geen ongikrampen. Vaag ,ik wacht maar af.

    Pim
     
  7. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    oh Pim, wat spannend!!

    Ik heb overuren van al het duimen!!!
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Oh wat is die spanning erg he Pim. Ik duim voor je. Ik heb dat nooit dat ik mijn ongi aan voel komen. Dus bij mij blijft het ook altijd tot het laatst spannend. Wel voel ik altijd aan de stevigheid van mijn ( .)(. ) dat ze eraan komen. Heel veel suc6 met wachten ik duim voor je en denk aan je!
     
  9. Toveren

    Toveren Lid

    2 jan 2006
    20
    0
    0
    Hoi Pim,

    Ik draai lekker mee met iedereen. Dit weekend zit het er voor mij ook aan te komen. Ik heb zelf wel vage ongi klachten. Hopelijk betekent dit iets anders.

    HEEL VEEL SUCCES!!! ;)

    Luno
     
  10. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik krijg vaak ervoor van die krampen, die nadat ik ongesteld ben geworden ook snel weer wegtrekken.
    Ach ja we wachten af. Moet zeggen dat ik verder niets voel qua zwangerschapssymptomen, dus al te veel hoop heb ik niet.

    Pim
     
  11. Toveren

    Toveren Lid

    2 jan 2006
    20
    0
    0
    Ik ook niet hoor!!! :) Ik heb nl. deze maand ook zo'n ovulatietest geprobeerd (waarom weet ik ook niet, zo lang zijn we nog niet bezig, waarschijnlijk meer om te kijken of ik nog wel een eisprong heb ofzo!!! :(: ). Daar kwam in ieder geval geen LH-piek uit, dus ik ga er niet vanuit zwanger te zijn.

    Maar ja... je blijft afwachten toch??!!

    Luno
     
  12. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    spannend Pim, maar we wachten af wat het worden zal. Ik kan me voorstellen dat je niet meteen wilt testen.

    Groetjes Karin
     
  13. Nic

    Nic Nieuw lid

    9 feb 2006
    1
    0
    0
    Nog 2 dagen......dan kan ik testen. Ik hou niet zo van deze spanning.....duurt mij altijd te lang. Begin opeens van alles te voelen natuurlijk. Er zit niets anders op dan maar gewoon nog even af te wachten.....
     
  14. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    ow morgen is het al weer vrijdag meid, spannend.
    ik blijf duimen draaien.
     
  15. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Ik zal voor allemaal Duimen!!!

    Speciaal Wenniepenny en Pim, lees/schrijf nu 2 maanden mee op het forum. En vindt het heel aangenaam en iedereen is aardig blah blah
    Maar vind ondanks wat jullie zelf meegemaakt hebben, altijd positief , helpend en zeer aardig zijn.

    TOY TOY

    gr. cassandra
     
  16. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Doordat ik hier op het forum zo goed met iedereen er over kon praten, heb ik me al snel weer beter gevoeld. Dat heeft me echt geholpen!


    Pim
     
  17. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    HOi Pim,
    zo te zien lopen we gelijk, ik heb morgen ook mijn nod en ook nog geen spoor te voelen van de ongi.
    Ik weet dat ik altijd smiddags ongi wordt ,zou haast zeggen op de minuut af wanneer het zover is, maar ik hoop toch dat ze wegblijven.
    Zal voor ons allen duimen.
     
  18. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Altijd wel weer spannend he!
    Heb je al signalen opgevangen die kunnen duiden op een zwangerschap?
    k van het weekend wel, ben toen wat misselijk geweest, maar nu niet meer.

    Samen aftellen!

    Pim
     
  19. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Nou aftellen maar dames! Ben benieuwd!
     
  20. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Hoi hoi,
    ja het wordt wel weer spannend,maar dat is het iedere keer weer,hihihi.
    Nou heb ik niet dat je zegt van dat is een duidelijk signaal .Misselijk met vlagen,maar dat heb ik alwel eerder gehad en werd een paar dagen later gewoon ongi,dus daarvan ga ik niet uit, mijn vriend is wel opgevallen dat de tepelhof iets groter en ietsie donkerder is geworden,maar heb ook alwel weer gelezen dat dat ook ongikwaal(om het zomaar ff te noemen)is.
    Maar ja het lichaam kan ons goed in de maling nemen door de gierende hormonen , dus ik ga er maar even van uit dat ik gewoon bezocht wordt door de :evil: :evil: Al is er nog geen teken van aankomst.we zullen zien hoe het morgen verloopt, het kan vriezen het kan dooien!
     

Deel Deze Pagina