Mijn zoontje is 7 maanden en ik wil weer zwanger worden.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Teddie, Mar 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Mijn zoontje Ben is nu 7 maanden en ik wil weer zwanger worden en mijn vriend wil het ook graag.
    We wisten samen al dat we graag 2 kindjes willen en toen Ben geboren was hadden we al snel het gevoel van ja nog een kindje er bij is van harte welkom.
    Ik moest er wel even over na denken maar nu ik er steeds meer over na denk hoe fijner het me lijkt om het weer te gaan proberen.
    Het lijkt me zo leuk voor Ben om een broertje of zusje te hebben en voor ons ook erg leuk.

Ik weet het het gaat erg druk worden maar moet ik het daarom maar laten.
    Ik weet nu al dat de meningen straks van vrienden en kenissen niet vande lucht zijn,zo snel al weer en waar begin je aan enz... maar daar ga ik me dan niets van aan trekken hoor.

Ik vind het ook fijn als het leeftijd verschil niet al te groot is.
    Ik wacht mijn menstruatie af en dan ga ik er weer serieus mee aan de gang en ik hoop dat het net zo snel raak is als bij Ben en als het langer duurt dan is dat zo.

Doei groetjes van Teddy.

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Hoi,

Mijn zoontje is nu 5 maanden geweest en we zijn met de eerste ronde bezig voor een broertje of zusje.
    Toen ik zwanger was van Pete, hadden mijn man en ik er al over, dat we vrij snel aan een tweede wilde beginnen. Mijn man komt uit een gezin van 3 kinderen, hij is de jongste. Tussen hem en de middelste zit 28 maanden, tussen de middelste en de oudste 22 maanden. Mijn man vond eigenlijk dat er net iets teveel leeftijdsverschil zat tussen hem en de middelste, vandaar dat hij nu graag anderhalf jaar tussen onze kids wilt hebben.

Bij Pete was ik gelijk zwanger, maar bij een tweede kan dat altijd anders zijn. Vandaar dat we op tijd beginnen, want mocht het nu wel langer duren, dan zit er waarschijnlijk toch niet meer dan 2 jaar tussen.

Groetjes Saskia

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

4. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Ja weet ik bapsie daar heb ik ook al een berichtje geplaatst.
    Maar wilde laten weten dat ik wil gaan beginnen.

Groetjes Teddy.

5. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

Feb 19, 2007
    1,881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Wij zitten inmiddels alweer in ronde 5 voor een broertje of zusje voor Marciano (9 maanden oud inmiddels) Ik hoop dat het snel raak is, meid!

6. soscastoa

soscastoa Lid

Mar 3, 2008
    32
    0
    0
    Bollenstreek
    Misschien een rare vraag, maar kan je zo snel na een bevalling alweer gemeenschap hebben? Ik bedoel, voordat de boel daar down under weer een beetje heel is en alles. Als ik die verhalen van mijn moeder en vriendinnen hoor, over uitscheuren en inknippen... :( :(

7. janina

janina Actief lid

Jul 1, 2007
    265
    0
    0
    winkelmedewerkster
    omgeving zwolle
    hoi hoi

hier zijn we sinds tygo 6 maanden was bezig voor een tweede, na 1 maand al raak, helaas een miskraam geworden met 9 weken, na mijn miskraam op 21 januari ben ik gelijk weer zwanger, hoezo vruchtbaar hihi, ik heb weer een bloeding gehad, bijna 3 weekjes geleden, ik heb een echo gehad vorige week donderdag en we hebben een hartje gezien en ik ben nu 6,5 week zwanger, als het goed mag gaan ben ik 7 november uitgerekend en is tygo ongeveer 1,5 jaar
    het lijkt ons ook helemaal super om ze kort op elkaar te hebben

groetjes janina

8. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    haha

wij deden het na 3 weken alweer :oops:

9. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Wij twijfelen, heb namelijk net een baan aangeboden gekregen met geen vast contract.

Als ik besluit het toch niet te doen, dan gaan we voor een 2de en anders over 1,5 jaar :confused:

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    sven is 4 maanden en ik sta te popelen. enige waar ik ovfer twijfel is dat ik een ks gehad heb en men dan aanraad om minimaal een jaar te wachten. ik weet niet of ik dat geduld wel heb haha heb nu wel eerst ovu testen gekocht om eerst eens te zien of ik al wel een eisprong ga krijgen. ben nog niet weer ongesteld geweest (bv). dus mijn gevoel zegt gaan met die banaan (hoezo dubbelzinnig) en mijn verstand zegt nog even wachten. we hebben sowieso al gezegd dat we in ieder geval in september gaan beginnen (dan is sven 9 maanden), maar ik wil zo graag al eerder!

ik zit ook met een contract probleem daarbij. 1 oktober ga ik richting een verlenging, echter zitten we net na een overname. banen staan al op de tocht dus. hmmm..... ik denk dat ik nog even blijf dubben

11. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    hoi hoi ik ben 29 december bevallen van mijn kleine meid en wil er in mei ook weer voor gaan maar ik geef borstvoeding zit nu te hopen en wachten tot mijn cyclus op gang gaat komen heb de angst dat het lang zal duren lees en hoor verschillende verhalen .......

Share This Page