Wat balen zeg! nou hier ook niks hoop dat ik te vroeg ben. Hebben nog meer meiden getest ben nieuwsgierig
ik had om 18.48 op 14 feb een eisprong (twee eitjes gezien op echo bij de Fertiliteitsarts) en gister een positieve test... Geen bloed geeft moed lady's, succes hoop dat jullie snel positief mogen testen
Nou meiden, helaas, test zegt 'niet zwanger'. Nu maar ongi afwachten of vrijdag nog een keer omdat ik toch gewoon nog te vroeg was... We zullen het zien! Gefeliciteerd Mama Mars!
Ik heb niet alle berichten gelezen maar ik wil moegen ook weer eens testen.... Nu dag 35 en nog niet ongesteld, vorige week getest maar toen negatief. Vorige ronde met dag 35 ongesteld geworden dus ik wacht in spanning af!!! Zaterdag wou ik testen deed die het niet, zondag nieuwe testen gehaald bij kruidvat kom ik thuis is het doosje leeg.... Grrr....ik vind dat wachten maar niets! Echt klachten heb ik niet al voel ik wel van alles haha Ik ga straks weer naar de kruidvat en hopelijk kan ik dan wachten tot morgenochtend! Spannend spannend! ( hopelijk heb ik niet al teveel typfouten want me telefoon doet een beetje raar)
Nou, ik heb de CB digital gesloopt en zie in dit topic het resultaat. Hoe zouden jullie het interpreteren? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/423711-iemand-ervaring-interpreteren-gesloopte-cd-digital-indicator.html
Helaas mag je echt niet naar de streepjes op de digitale kijken... Waarom weet ik ook niet maar het mag niet.. Knuff
Awh balen meiden... Hoop alsnog op n positieve test! Hier pijn aan mn navel? raar haha... Heb mijn tet niet meer bekeken ben nu op school, mag t straks niet meer bekijken maar ben benieuwd of er n streepje staat...
Jettos balen meid duim voor je dat het volgende maand raak is. Hier is de test veel te onduidelijk, nauwelijks iets te zien. Toch vandaag weer misselijk, meer eten en sinds vandaag een hele droge mond en keel. Vanmiddag pijn aan mijn navel... Ik test morgen ochtend gewoon weer haha...
Ik zit hier op me werk heel nerveus te zijn..Vandaag ook mijn NOD dus zou het ook een valentijns bevruchting zijn hahha.. Ga vanavond maar een testje doen..Is mijn eerste test 2e ronde pas, maar je weet maar nooit..Voel ook nog helemaal niets wat ik normaal wel zou voelen als ik ongesteld moet worden..Vorige maand netjes een cyclus van 28 dagen..Jammer Jettos dat het niet zo is.
Mijn valentijnseitje wordt ons derde wondertje! Bloeduitslag positief! Ik hoop voor jullie ook!!! xxx
Gefeliciteerd Edel!!! Mijn nod is morgen, als ik het morgen niet ben geworden dan ga ik vrijdag nog een keer testen vind het zo spannend
Gefeliciteerd edel!!! Hier word ik er gek van, klachten blijven.. Weer paar dingen erbij zoals af en toe steekjes in de lies. Misselijkheid viel vandaag trouwens eg mee! Ik test vrijdag pas weer, zit dan op 15 dpo. morgen 14 dpo!! stacey en bloem24 spannend hoor...
Hoi Hoi, Ook is morgen mijn NOD. hopelijk brengen de valentijnseitjes geluk!!!! Laten we het hopen dames. Ik ben bij vlagen misselijk en in de avond hoofdpijn. Verder geen kwaaltjes. Dus ben benieuwd. Van et weekend maar testen wordt er gewoon nerveus van! Succes dames met testen, hopelijk allemaal positieve testen!