vandaag nod.. zou mijn valentijns eitje geluk brengen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baby90, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou bij mij is het niets geworden dames.
    Op naar de volgende maand we hebben geen haast..
    Heel erg gefeliciteerd Edel!!..
    Kan ik toch nog lekker Carpaccio eten dit weekend hihih..

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    balen stacey, eet smakelijk van t weekend:D

Hier baal ik echt ontzettend:(... Gister al minder kwaaltjes zoals dat de misselijk zo goed als weg was (heel af en toe eventjes), droge mond/keel had ik niet meer. Wel af en toe lichte ongi krampjes en af en toe een steekje in de lies (deze 2 dingen had ik niet eerder gehad). Gister avond ineens roze slijm:( nu nog steeds... baal echt ontzettend. Zo begon het ook bij mijn mk toen.. Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat ik zwanger was.
    Mijn eetlust is minder.. 2 dagen terug in 2.5 uur tijd dit gegeten: friet speciaal met frikandel speciaal (had ik ZO'N zin in) toen een grote appel en daarna een kiwi. Bij thuiskomst kon ik niet slapen omdat ik misselijk was EN honger had.. dus nog maar 2 crackers gegeten. Temperatuur was nog steeds hoog (36.9) vandaag gezakt naar 36.7:(
    Ik kan wel janken (gister avond nog gedaan;)) Vind het zo on eerlijk:(...
    Dacht ik samen zwanger te zijn met mijn zus, maar helaas t heeft weer niet zo mogen zijn...

moest even van me af schrijven, bah heb echt nergens meer zin in nu:(

3. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Jeetje balen meiden! Hier is het ook niks vandaag nog een test gedaan, maar helaas negatief :(. Dus nu wachten op me ongi.
    We gaan gewoon nu voor de volgende ronde. Zullen we een topic openen of op deze blijven elkaar op de hoogte te houden voor de volgende ronde?

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Balen joh! Hopen dat t alsnog positief word!
    Hier is t roze verlies er nog steeds, nu beetje misselijk :( Zo vreemd... Ik ga nergens meer vanuit!

Goed idee n nieuw topic openen! Zou jij dat willen doen?:)

5. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Ja hoor dat wil ik wel doen. Hoe zal ik m noemen?

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Iets van 'hou elkaar op de hoogte' of 'het klets topic zwanger worden' zo iets? Haha ben hier niet zo goed in...

7. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Ik vind het klets topic zwanger worden wel wat die doen we, zal m zo aanmaken. Zijn er nog meiden die hebben getest? Hier heb ik 14 feb een positieve ovulatietest gehad, maar ben nog steeds niet ongesteld, maar ook geen positieve zwangerschapstest :(.

8. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Meiden heb het kletstopic zwanger worden aangemaakt.

Deel Deze Pagina