Hey meiden, Spannend! Vandaag NOD. Ik ben benieuwd. M'n (.) (.) zijn behoorlijk gevoelig, m'n buik opgezet. Heb de hele cyclus al last van m'n onderrug, heel moe. Tepels wel wat donkerder randje. En heeeeel veel plassen ondanks dat ik echt goed en veel drink. Maar niet misselijk, wel beetje opboeren na eten. Maar... wat ik vooral gek vind; Na de vakantie (we kwamen 9 aug terug) was ik nauwelijks aangekomen, ondanks de heerlijke pizza's Na 2 weken zat er ineens zeker 2 kilo aan en die krijg ik er onmogelijk af ook al ben ik nu zo aan het uitkijken, 's avonds niks meer eten, sporten en dat doe ik nu bijna een maand! Kan het dat áls je zwanger bent je meteen last hebt van wat zwaarder worden? Of is het ook van stoppen met de pil (11 juli gestopt!). Zit pas in de 2e ronde dus ..... zou wel errug vroeg zijn, maar toch! Lekker hoor die onzekerheid..
Hoi Inkie, Wat spannend meid! Ga je vandaag testen? Het kan zijn dat je lichaam je voor de gek houdt, maar bij mij was het ook de 2de ronde raak... En ik was ook wel gelijk dikker. O meis, wat spannend! Ik zal voor je duimen! Hou je ons op de hoogte? Liefs Devana
Hey Devana, Leuk berichtje van je dankje! Ik durf niet te testen denk ik Denk gewoon heel erg dat het aan het ontpillen ligt. Kun je op NOD al gelijk testen dan? Vrijdag is mijn schat jarig dus zit te denken om het uit te stellen tot z'n verjaardag en ALS het dan positief is.. dan heeft hij een heel mooi extra cadeautje voor z'n 29e verjaardag Maar het kan heel goed ontpillen zijn, de kwaaltjes. Toch moet ik zeggen, toen ik je reactie las en zo lief van het duimen dat ik dacht; Mijn god, misschien toch gelukt, nou word ik zenuwachtig hoor Ik houd jullie op de hoogte. Toch hier en daar ongi krampjes. Ik hoop er niet te veel op... Waar had jij allemaal last van Devana en wanneer getest? Knuffel
Hey Inkie27! Ik heb ook deze week m'n NOD. Ook ik voel me behoorlijk anders, maar je durft niet goed te hopen meteen de 1e (en bij jou de 2e) ronde he! Ik ben ook niet misselijk. Wel vergeetachtig (!), soms wat chago, draaierig bij te snel opstaan, lekkende (.)(.) (al een aantal weken....), soms ineens superwarm, dan weer heel koud (lijken wel opvliegers?!). Van m'n buik heb ik niet echt last. Misselijk ben ik ook niet! Plas heel veel en ook (very ladylike.... :S ) boeren na het eten. Pfffff! Spannend he! Ik wil ook nog niet meteen testen. Heb ze ook nog maar niet gekocht, maar het kriebelt wel! Ik leef met je mee! Groetjes Debbie PS. Dikker worden weet ik niet... Ik ben bezig met afvallen, dus is erg lastig vast te stellen of ik nu minder afval dan verwacht...
ik ook mijn NOD over 2 dagen! Ik ben op van de zenuwen! Whaaa spannend! Ik heb ook kwaaltjes hoor, kramp in bovenbeen en af en toe misselijk! Ook ben ik sneller moe en mijn (.)(.) doen ook pijn, ze zijn ook voller! Ga volgend weekend testen als ik nog niet ongi ben wannt heb wel van die ongi krampen, zou leuk zijn volgende week zijn we 4 jaar samen Succes Inkie en hou ons op de hoogte! Liefs maaike
Dank je Spannend he. Je denkt al snel.... he zou het Het zou leuk zijn ma ja eerste ronde, dus het kan nog We houden elkaar op de hoogte! Liefs Maaike
Laatste menstruatie kwam lichtelijk op gang rond 22:30 na het klussen (!) Heb nu schrik dat het avond wordt haha. Heb toen maar 1 dag beetje bloed gehad, toen bruin, toen 3 dagen niks en daarna zette het door. Ik heb me laten vertellen dat je vanaf de eerste bloeddruppels moet tellen. Vandaar dus een spannende dag vandaag (of ik zou moeten tellen vanaf wanneer het echt doorzette, dat was zo'n 6 dagen later...) Leuk om elkaar zo op de hoogte te houden. Keep in contact ladys! Succes, knuffel van Inkie
Hoi Inkie, Je mag vanaf vandaag testen hoor! Ik heb nml toen ook op mijn NOD getest, heb toen wel last van een soort ongikrampen gehad.. En veel afscheiding Was elke keer bang dat ik toch ongi zou worden.. Maar was gewoon hartstikke zwanger Ik had wel 2 positieve testen in handen! Werd vrij snel dikker, ben erg tenger gebouwd.. En vooral na het eten 's avonds had ik snel een buikje.. Het kan maar zo meis, maar hou er rekening mee dat het ook ontpillen kan zijn... Denk je dat je nog zolang kan wachten, tot vrijdag Ik wist niet hoe snel ik moest testen (had eerst mijn schat uit zijn slaap getrapt hahaha...) Spannend hoor Liefs Devana
wat spannend voor je!ik zit ook in t zelfde schuitje...voor mij ook 2de ronde...ik weet alleen nog niet of mijn cyclus op schema loopt maar als dat niet zo is ben ik nu een dag overtijd...ik voel me precies t zelfde moe grote'(.)(.)buikpijn plassen maarja je lichaam kan je voor de gek houden natuurlijk...erg spannend allemaal!ik heb gister test gedaan maar was negatief dus kwil wachten tot woensdag en als t dan nog niet zover is ga ik een test doen(als ik t zolang vol hou hihi...jij heel veel succes met alles!ik duim voor je
Dankje Sjaantje, jij ook veel succes. Ik wil wachten tot vrijdagochtend als de er dan tenminste nog niet is. Dan is mijn vriend jarig en dat zou natuurlijk een prachtcadeau zijn he! Ik houd er ook rekening mee dat de kwaaltjes het ontpillen is maar toch, er zijn ook aanwijzingen die met een zwangerschap te maken kunnen hebben. Je blijft er mee bezig, dat geldt voor iedereen die met de pil gestopt is. Ik wacht het maar gewoon af.... en hopelijk word ik niet ongesteld! Duimen met z'n allen voor elkaar! xxx
Hey Devana, Ik denk dat ik het kan, het wachten voor ik ga testen. Maar ik moet zeggen dat ik wel heel bang ben dat ik deze week toch ongesteld ben. En omdat de eerste menstruatie na de pil wat raar verliep, raak ik soms in de war. Wat ik bedoel met raar verliep: 10 aug na het "klussen" kwam er rood roze afscheiding, dag erna bruin en toen weg, 3 dagen niks en toen brak de menstruatie goed door. 10 aug was exact 28 dagen dus heel netjes. Geen idee of dat nu weer gaat lukken, het kan natuurlijk schommelen daarom ga ik nog niet testen. Tis wel spannend en ik merk dat ik er veel aan denk. Bezoekjes hier doen me wel heel goed! Maar .. Ik blijf het echt raar vinden dat ik 2 kg ben aangekomen zonder reden (misschien stoppen pil) xxx
Gzuz... I know the feeling! Ik heb last van m'n buik, maar niet laag. Volgens mij gewoon de zenuwen. Voel me helemaal niet lekker en kan wel janken. En dan hoop je maar dat het zwangerschapshormonen zijn Elke keer als ik naar de wc ga (zo'n 20x al vandaag) ben ik bang dat ik "wat aantref". AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Blij te lezen dat jij het ook hebt... Ik denk dat je gewoon zwanger bent Hoe vind je die? Klinkt goed he?
Haha, ja klinkt goed. Maar o zo ongeloofwaardig dan he. Kan dat gewoon niet geloven. Maar als ik het zo lees als jij dat schrijft denk ik.. slik! Denk je dat echt! Haha.. Wat een toestand. Ik voel wel wat heel laag in m'n buik. Beetje gekriebel, geen echte ongi krampen maar heel lichtjes wat hapjes. En dat heb ik hier op het forum ook eerder gelezen. We wachten, kunnen niet meer doen. En m'n buik is wat opgezet en dat komt helemaal vanuit het onderste gedeelte van m'n buik. Net boven v.heuvel zeg maar. Houd me op de hoogte lotgenootje Wel leuk dit zo te delen. Wanneer jouw NOD (weet het niet meer sorry, druk hier op het forum ). Knuffel Inkie
Uhm... morgen! Maar het is lastig. Het is de eerste keer na de pil, dus ik weet niet of ik die 28 dagen aan mag houden. Heb wel anderhalve week geleden ongeveer erge steken gehad, dus óf ei óf innesteling? (hoop hoop!) Ik ga er dus wel van uit dat er deze week (n)iets moet gebeuren Ik vind de dingen die je omschrijft wel positief, dus daarom denk ik wel dat het heel goed zou kunnen! Heb intussen wel gemerkt (veel gelezen op het forum) dat het óók allemaal ontpillen kan zijn! Dus erg moeilijk... Ik vind m'n lekkende (.)(.) en m'n vergeetachtigheid zelf wel ERG opvallend. Ik voel me gewoon anders! Toch maar effe wat testen in huis halen, want denk niet dat ik het nog heel de week trek Liefs Debbie PS. Super leuk dit te delen! M'n vriend hoort me om de 5 minuten met iets nieuws, maar is gelukkig nog niet gek geworden van me