Vanochtend weer ongesteld geworden. We gaan nu ronde 12 in. Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt met de huisarts omdat ik nu wil weten of er iets mis is met één van ons of dat we 'gewoon' geduld moeten hebben. Vind het best wel een stap hoor. Ik loop ook zo tegen onbegrip bij mijn man op. Het is allemaal niet leuk op het moment. Pim
Veel succes bij de HA. Vreselijk, zo lang moeten wachten terwijl er geen aanwijsbare reden is. Ik hoop dat het 'gewoon pech' is en dat je gauw leuker nieuws mag brengen.
Hi meid, heel veel sterkte straks bij de HA. En ik snap dat het voor jou een grote stap is. Wat voor onbegrip is er dan bij je man? vind hij dat je geen geduld heb, of juist dat het lang duurt? Heel veel sterkte met alles. My Angel
Hoi Pim Veel succes bij de huisarts. Wij gaan na deze maand proberen ook naar de huisarts. Ben benieuwd hoe het bij jou afloopt bij de huisarts.
Hoi, Het is idd een moeilijke stap naar de huisarts. Wij zijn een tijd geleden ook naar de huisarts gestapt toen we zo'n 1,5 jaar bezig waren. Wij hebben nu bijna de eerste onderzoeken gehad bij de gyn en tot nu toe ziet alles er goed uit. Ik vond het een hele opluchting dat er wat gebeurde en dat ik nu weet dat mijn man zijn zwemmers goed zijn en dat bij mij alles wat er zitten moet er ook zit enzo. Het is helemaal niet vervelend of eng. Ik was er juist wel blij om. Succes bij de huisarts!
he meid jeetje erg jammer dat t zo moet maar het kan echt zo zijn dat het de volgende x wel raak is, KEEP THE FAITH!jammer dat je vriend een beetje moeilijk doet maar die wil waarsch net zo graag een kleintje als jij... idd kun je het beste ff naar de HA gaan, voor alle zekerheid...maar als je echt wil..dan moet het lukken! liefs en veel sterkte skattie
Heel veel succes bij de huisarts! Ik voel met je mee, ik ben pas geleden ook met mijn man gegaan. Vond het ook een hele stap, maar ergens ook een opluchting. In ieder geval starten er nu onderzoeken en hopen wij binnenkort meer te weten. Wel vervelend dat je man/vriend onbegrip heeft hiervoor, dat lijkt me erg moeilijk als je in deze situatie zit. Hopelijk weten jullie snel iets meer!
Heey meid! Het is zeker een hele stap die je neemt. Wij hebben de stap vorige maand genomen en zijn nu voor de eerste keer bij de gyn geweest en heb er nog steeds een heel dubbel gevoel bij. Aan de ene kant ben ik blij omdat alles goed word nagekeken enz maar aan de andere kant doet het zo een zeer omdat het ons niet om de "gewone" manier lukt. Veel succes bij de huisarts, ik hoop dat hij/zij net zo begrip vol is als die van mij.
Hoi Pim, we mogen elkaar de hand schudden. Bij ons exact hetzelfde Mijn man en ik hebben gisteren onze eerste afspraak gehad, wij zijn direct naar de Gyn doorgestuurd. Ik heb er eigenlijk gewoon omgevraagd. Volgende week krijg ik al een inwendige echo. ik hoor graag hoe het jullie is vergaan bij de HA. Suc6 Groetjes anke
Hoi Pim, Begrijp wat je bedoeld.. kzit er ook tegen aan te hikken. Ben zelf al een aantal keer geweest, maar nog niet met mijn hubby. ook die is een beetje... laks.. zeg maar. Misschien ook wel een beetje man eigen hoor.. ze zijn toch best wel makkelijker in die dingen. .. Ben benieuwd hoe het afloopt.. laat je het weten? Kan ik ook moed gaan verzamelen om samen met mijn hubby te gaan. Kheb trouwens wel een hele lieve HA.. Hij steunt me in ieder geval nu al heel erg.. heb wel al vernomen dat het eerste wat ze willen hebben is een temp curve.. dus als je die meeneemt, ben je gelijk al een stap verder. liefs Hope
bij twijfels/vragen 'gewoon'(ja is heavy) naar de ha. gaan wij ook gedaan afgelopen maand. en we zijn echt goed geholpen, vriendlief moest meteen zaadonderzoek laten doen en ikmoest dus idd gaan tempen. liefst 2 cyclussen. nouja ik ben aan de temp geslagen. hij heeft die test gedaan, helaas slecht nieuws gehad. 3 van wat 20moest zijn (zaadjes) en dan daarvan weinig beweeglijk en veel afwijkende vorm. dus niet echt fijn, maar ben wel blij dat we gegaan zijnn! vervolg is dus dak moet bellen als k ong op de helft van 2e cyclus ben. voor een 2e zaadonderzoek. en in de tussentijd gezond leven etc. dus tjah ben mn hoop n beetje verloren dat het nog spontaan mag gaan lukken. wie weet heb je er wat aan, laat je iig niet wegwuiven door de ha. maar maak em duidelijk wat je wilt! liefs kanjer
Iedere huisarts gaat, denk ik, net iets anders te werk. Ik hoef niet te temperaturen, allereerst moet mijn man een spermaonderzoek laten doen. Dit gebeurd over 3 dagen en aan de hand daarvan gaan ze verder kijken. Onze huisarts vind dat de onderzoeken voor de vrouw veel ingrijpender zijn en begint daarom altijd bij de man, dat onderzoek is het simpelst, volgens hem dan hè? Als alles bij hem goed is, dan wordt ik direct doorgestuurd naar de gyneacoloog. Scheelt misschien wel dat ik het laatste half jaar al mijn cyclus heb bijgehouden hoor . Vind het ook heel spannend allemaal! Het lijkt me erg vervelend als je man/vriend daar zo laks in is of afwijzend tegenover staat. De mijne wil juist erg graag mee werken omdat hij net zo graag een kind wil als ik.....per slot is dit een gezamelijk probleem. Net als iedereen is het voor ons ook een grote teleurstelling dat het tot op heden niet 'gewoon' lukt, maar we gaan ook samen volop voor iedere andere kans die ons misschien geboden wordt. Heel veel succes iedereen!
Mijn man is niet laks en wil ook meewerken aan het onderzoek. Het onbegrip wat ik omschreef zit hierin dat hij gelooft dat het allemaal wel goed komt, waar ik het nu soms echt niet meer ziet zitten. Temperaturen e.d. heb ik ook al gedaan. Ik kom dus ook goed voorbereid bij de huiarts/gyno. Pim
Das lekker dat je al getempt hebt, ik had het ook al gedaan maar was niet nodig, de gyn zegt dat het bij een heel lang cycles geen zin heeft. Wanneer moet je naar de ha?
Hoi Pim! Oww, ok, ik had het anders begrepen, sorry ! Ik ben benieuwd hoe jullie bezoek aan de huisarts verloopt. Wij waren best gespannen, maar uiteindelijk was het een heel prettig gesprek en morgen mag mijn man al laten testen, best snel dus! Hopelijk vlot het bij jullie ook een beetje, dat zou ondertussen wel mogen. Succes iig, ben benieuwd naar je ervaring!