Vandaag NOD!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Inkie27, Sep 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Haha Deb, lachen he. Ik roep de mijne ook steeds van: HET KAN! De meiden van het forum zeggen het ook hihi. Succes met de onzekerheid en het mogelijke testen. Ik vind het erg verslavend hier, kan niet wachten om weer met jullie te kletsen.
    Liefs

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Ik ga zo ook effe wat anders doen... Ik meld me morgen wel weer effe hier ;) Enne Inkie: geen duveltjes jij he... Succes jij (en alle anderen natuurlijk) en tot morgen... Liefs!

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Lady's heb dezelfde kwaaltjes als jullie, wordt steeds zenuwachtiger en hoop zo voor mij en voor jullie dat het raak is :D
    Ik ben op van de zenuwen maar ja we houden ekaar op de hoogte en duimen voor elkaar!
    Spreek jullie weer en zonder duveltjes he :p

Liefs Maaike

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Maaike, ik duim ook voor jou! Zou mooi zijn als het bij ons allemaal raak zou zijn ;) We'll keep in touch! Liefzzz

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    sluit me hier ook maar bij aan, hihi. heb nog 2a3 dagen voor me nod. maar had vanmorge toch getest want voel me anders, vollere borsten, zere tepels en donkerder en de aders lopen echt helaaal door. vaak plassen. de streep waw heel licht moest echt ff goed kijken. maar na het douche enzo zag ik hem weer leggen, en de streep was wel donkerder geworden. dus ik hoop dat de duivels wegblijven hihi succes allemaal

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Noa, je weet wat ze zeggen he: een streep is een streep! Over paar dagen nog maar een keer testen, maar ik denk dat je een van de lucky ones bent..... (heeeeeel voorzichtig gefeliciteerd ;) )

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    ja ik weet het een streep is een streep maar hoop dat ik disndag duidelijker resultaat heb hihi

8. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Ik hoop het ook voor je! Zal voor je duimen ;) Nu lekker m'n bed in en nog even lezen... En proberen niet te dromen over stoute duiveltjes...

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik sluit mij hier ook bij aan.
    moet nog drie dagen tot ik mijn nod heb. maar ik voel mij ook anders en rugpijn misselijk maar durf nog niet te testen ik wacht to mijn nod. erste ronde met clomid dus zal wel niet nog raak zijn. ik duim voor jullie

liefs

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    Almere
    Lady's hier geen duveltjes... met goede moed naar mijn werk, voor iedereen hier veel succes!
    Werk ze allemaal!

Liefs Maaike xxxxxxxxxx

11. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Hier is het ook nog rustig op duveltjesgebied ;) M'n tepels 'lekken' nog steeds dus... Vertrek zo naar m'n werk en meld me vanavond nog wel even!
    Liefs!

12. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Lady's!

Haha, al vroeg van start.
    Hier ook nog geen duveltjes.
    Gisteren was NOD dag.

Doodeng dit.
    Wel steken in m'n buik en gevoel dat ik wat ga vloeien dus ben als de dood dat de duvels zich gaan melden....
    Brr...

Keep in touch!

Kus Inkie

13. mamavan1

mamavan1 Actief lid

Jul 16, 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hier ook nog 3dagen voor men NOD,maar eerlijk gezegd zie ik het niet positief in,heb pijn in mijn onderrug en steken in mijne buik vanonder ,dus ik denk dat ze onderweg zijn ,maar verleden keer had ik wel een week voor mijn nod al brinverlies en dat heb ik nu niet ,da kan dan mss wel een goed teken zijn .

groetjes en hou allemaal de moed erin he

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    nou hier zijn de duivels ook nog niet, en ik denk dat ze ook niet in aantocht zijn nog. morgen ochten maar ff testen dan is me nod dag.

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    Almere
    Spannend allemaal, geen duveltjes gezien vandaag gelukkig!
    Hoe zit het bij jullie lady's? nog goede moed allemaal ;)

Gezellig he zo'n onderonsje haha :p

Spreek jullie weer!

xxx maaike

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Nou... dames... ik heb negatief getest en ook een beetje bloed bij het afvegen (sorry ;) )... Snap het niet helemaal, want m'n (.)(.) lekken nog steeds. Had ook niet verwacht exact op 28 dagen uit te komen (volgens het boekje zeg maar), dus wacht even af. Eerst even zien of het echt doorzet, maar ik vrees toch echt dat we de 2e ronde in gaan. Hopelijk bij jullie beter! Xx

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    Almere
    Oeh Debsel wat jammer maar idd houd de moed er nog ff in!
    Ik heb nog steeds van die krampen, wel gek want als ik die kramp heb als ik omgi moet worden breekt het die nacht door laat maar zeggen :S
    Dus ja dat is wel vreemd...
    Niet leuk deze onzekerheid!

Liefs Maaike

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Nou Maaike, ik hoop voor je dat het andere krampen zijn ;) Ik hou de moed er nog (een beetje) in, maar negatieve test en beetje bloed... Kan niet veel goeds betekenen. 't Zal vast vanavond en morgen wel flink doorbreken :S

Hoe gaat het bij de rest? Inkie? Mamavan1? Noa?

Liefs!

19. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    Almere
    Hihi ik hoop t ook hoor ma ja we zien t wel, tis pas ronde 1 dus mag eigenlijk niet eens klagen/zeuren haha :p

Ja hoe gaat het met de rest van de lady's?

Liefs Maaike

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Volgens mij mogen we altijd klagen of zeuren hoor ;) Of het nu de 1e of de 10e keer is... 't is reuze spannend en we willen het allemaal super graag!

Share This Page