Vandaag NOD!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inkie27, 7 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hier nog steeds geen duivels te bekennen geen krampen ook. alleen af en toe steken maar das meer onder me maag dus ik wach maar geduldig af, wat kunnen we anders dames.

2. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey dames!

Hier nog steeds geen duveltjes te bekennen!
    1 dag "overtijd". Maar zit toch met het volgende, misschien dat jullie je mening kunnen geven.
    Debsel, volgens mij had ik het jou al gezegd maar toch;

zondag 10 augustus na het "klussen" had ik wat bloedverlies, dag daarna was het meer bruin en toen weg, dag of 3 niets en daarna zette het door. Er wordt gezegd dat ik vanaf het eerste moment dat ik bloed zag moet tellen... dat was na 28 dagen (1e keer na ontrekkingsbloeding). Er vanuitgaande dat het nu ook zo is, was gisteren mijn NOD. Denken jullie ook dat ik vanaf de zondag 10 augustus moet tellen, of pas nadat het echt goed doorzette de ongi. Ik heb dus gehoord, meteen vanaf bloedverlies te tellen omdat het heel goed mogelijk is dat het even op gang moet komen dus dat het dan 3 dagen weg is geweest zou niet betekenen dat je op een andere dag moet tellen.

Graag jullie mening!

Oja en Deb; ben nog steeds voor je aan het duimen hoor!

Knuffels van Inkie

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Thanks Inkie ;) Ik denk dat je wel mag stoppen hoor... 't Zet nu toch wel aardig door! Volgende keer beter dan maar! (hoewel sommige dingen vreemd blijven... zal wel ontpillen zijn!)

Enne... ik dacht ook meteen vanaf het eerste bloedverlies. Duim duim duim :D

4. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Dan ga ik weer voor de volgende ronde voor je duimen meis.
    Hier nog steeds rustig en toch wel zenuwachtig. Lichte krampjes en als er een krampje iets heftiger wordt dan .. hup.. broek naar beneden en hopen dat het niets was. :oops: Dit is niet fijn hoor.
    Steeds denk ik dat ik wat voel en dan ben ik doodsbang om te kijken.
    Het zou kunnen, ongelofelijk hoor, ik denk het niet omdat ik het niet zou kunnen bevatten! Misschien onregelmatig? Pas 2e ronde en 1e keer na pil (ontrekkingsbloeding) netjes 28 dagen, misschien nu langer?
    OF IK BEN GEWOON ZWANGER! :D

zucht!
    ;)

Thanks voor je bericht!
    Liefs

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hier geen duivels te bekennen, en heb vanmorge getest, en der kwam een streepje te voorschijn, niet super donkerblauw, maar ik kon hem tog goed zien met het blote oog. ow zal het nu tog echt zo mogen zijn

6. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Spannend noa!

Hier nog geen duivels, 2 dagen na NOD.
    Morgenochtend ga toch een testje doen. En ondertussen duimen dat de duivels wegblijven. Iedere keer bang dat ik toch ongi wordt.. voel ik weer iets, snel naar de wc. Phhhhh... gelukkig nog niets. Wat een stress!

succes

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Noa wat super! Een streep is een streep :D

Enne Inkie: ik ga héél hard voor je duimen! Liefs!

8. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hier begint de aankomende ongie,heb bruinverlies en binnen een paar dagen zullen de :evil: daar zijn.
    voor mijn banner aan te passen,moet ik dan vanaf vandaag tellen voor een nieuwe cyclus of vanaf het echte bloedverlies?

9. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Hier nog steeds nic ma ja... keek net in de spiegel en merkte gewoon dat mijn tepels, nou ja mijn tepels, dat ronde er omheen.... hihii weet niet hoe ik dat moet noemen ook als weer. anyway ze zijn veel groter dan normaal ;)

@noa, streep is streep hoor :D

@Inkie ik zit ook in de zenuwen hoor, doe precies hetzelfde als jou! steeds kijken....

Ik heb ook veel meer afscheiding (sorry)!
    Gek!

Liefs Maaike

10. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    @Debsel Ben kei zenuwachtig nu hoor
    @maaike Akelig he die onzekerheid, ik voel de hele tijd nattigheid. (en dan letterlijk)

x

11. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Inkie & Maaike: meiden, het is verschrikkelijk te moeten wachten! Ik hoop zo dat het raak is bij jullie ;) Hou me op de hoogte!

Enne.... ik zei gisteren dat het allemaal veel meer door aan het breken was... Nou forget it! Vandaag alleen wat bruine vlekken (sorry!) in m'n mv en bij het afvegen vrijwel niks te zien! Erg raar voor een tweede menstruatiedag... En: ik lek nog steeds (en het lijkt ook meer en vaker te zijn) wittig vocht uit m'n tepels. Gzuz! Word er gek van! (maar wel die negatieve test gisteren, dus....)

12. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey Deb!

Ik had maandje terug ook na 2e dag niks meer zoals je weet en na dagje of 3 brak het door. Kan het bij jou evt. innestel zijn (ik wil zo graag blij voor je zijn dat ik allerlei mogelijke positieve dingen ga roepen!)

Liefs

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Inkie, je bent echt een schat weet je dat? Ik hoop daar ook wel op, maar ja... gisteren was de test wel negatief! Misschien moet het gewoon nog op gang komen. Daar ga ik voorlopig maar van uit. Thanks voor je errug positieve berichtje in elk geval ;) Xx

14. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Ja die onzekerheid is zeker balen Inkie! Pff ik voel ook steeds nattigheid ga snel kijken ,maar nee hoor1 (behalve dan afscheiding sorry :$) hahaha
    En heb de tuin vandaag gedaan :s Nou nix voor mij hihiihi doe ik normaal nooit haha :D

Duim voor jullie en ik hou jullie zeker op de hoogte :D

Liefs Maaike

15. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ahh.. dankje :oops: Ik hoor het weleens dat ik een schat ben hihi! ;)
    Positief blijven! Ondertussen beginnen de zenuwen wel errug op te spelen hiero. Bah!
    Morgenochtend ga ik testen. Dat zal een gruwelijk onrustig nachtje worden.
    Ik durf denk ik ook niet te kijken morgen op de test..... heb nog nooit zo'n ding gedaan :(

xx

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Om GEK van te worden. Morgenochtend ging jij ook testen toch?
    ik hoop zo dat die :evil: niet komen vandaag of vannacht.
    Ik liet Debsel ook al weten dat ik volgens mij niet eens dúrf te testen. Kei eng joh! Opmerkelijk: m'n borsten deden kei zeer, nu al 2 dagen niet meer zo.. normaal houdt het op met zeer doen als ik ongi ben maar nu is er nog niks.... Hmmm :( :rolleyes:

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Nou ik had ook overal last van tot aan gister... Nu doet eigenlijk niks meer pijn...
    Die kramp heb ik vandaag ook al niet meer gevoeld... Vreemd ma ja .... ooooooooooh Inkie hoop zo voor je dat het raak is :D:D:D Zo ontzettend leuk voor je zijn!

Succes kan eigenlijk al niet meer wachten tot morgen om te lezen hoe de test is gegaan!

Liefs Maaike

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Jij gaat morgen toch ook testen he?
    Ben nog wel veel moe en borsten voel ik nog steeds maar niet meer zo heel erg als eerst.... en continu dat kijken daar beneden daar word je toch gek van!
    Vorige keer netjes 28 dagen, kan best zijn nu gewoon meer door onregelmatig maar toch... boven venusheuvel ook bolling, meer dan ooit.. ik durf er eigenlijk niet aan te denken. Heb jij dat ook die bolling?

19. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Nou mijn buik is af en toe (vooral na het eten) erg opgezet! Ook zijn mijn borsten wel echt groter... iedereen zegt het! Ik ga pas van het weekend testen Inkie! Ik ga het proberen op te brengen.
    Wij zijn dan een weekendje weg en zijn 4 jaar samen dus dan zou het een leuk kadootje zijn hihi!
    Maar ben wel benieuwd naar die van jou!
    En dan kijken constant ja hahahahaa waar ben ik mee bezig?! Hahahahhhahahaha :D

Liefs Maaike

20. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ja erg he.
    Kan echt niet zeggen dat m'n borsten groter zijn dus denk ik juist: shit, o nee he... Maar goed, iedereen heeft andere kwaaltjes.
    Als ik het durf, test ik morgen.. Ook als die ellendige duivels er niet zijn natuurlijk ;)

Deel Deze Pagina